10.06.2016 r.
 
 
Informacja o wynikach naboru
Wójt Gminy Ostróda (Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda)
 
informuje, że w wyniku przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Gminnym Centrum Rozwiązywania Problemów Uzależnień wybrany został kandydat: Pani Ewa Salewska zamieszkała w Wirwajdach
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru
 
Komisja wyłoniła 4 kandydatów spełniających wymogi formalne, z których Wójt wybrał osobę, która w pełni odpowiada wymaganiom określonym w ogłoszeniu o naborze, w tym posiada niezbędne kwalifikacje i osiągnęła najwyższą liczbę punktów.
 
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 
 
Ostróda, dnia 27 maja 2016 r.
 
Wójt Gminy Ostróda (Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1,14-100 Ostróda) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor w Gminnym Centrum Rozwiązywania Problemów Uzależnień.
 
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) wykształcenie wyższe i 3- letni staż pracy;
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia.
 
2.Wymagania dodatkowe:
1) dobry stan zdrowia;
2) doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym;
3) dobra znajomość przepisów prawa samorządowego, przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
4) odpowiedzialność, kreatywność, zdolność samodzielnego organizowania pracy.
 
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Zwiększanie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu;
2) Analiza problemów alkoholowych i narkomanii na terenie Gminy;
3) Udzielanie rodzinom, w których występują problemy alkoholowe lub narkomanii, pomocy psychologicznej i prawnej, a w szczególności ochrony przed przemocą w rodzinie;
4) Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii, w szczególności dla dzieci i młodzieży;
5) Wspomaganie działalności instytucji, stowarzyszeń i osób fizycznych służących rozwiązywaniu problemów uzależnień;
6) Przygotowywanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie Wójtowi Gminy projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii wraz z preliminarzem i projektu sprawozdań z jego realizacji;
7) Przyjmowanie zgłoszeń od osób fizycznych i zawiadomień od instytucji dotyczących osób uzależnionych;
8) Przeprowadzanie z osobami uzależnionymi rozmów motywujących w celu podjęcia dobrowolnego leczenia odwykowego;
9) Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie realizacji zadań Komisji.
 
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) 1 etat, tj. ¼ etatu Inspektor Pełnomocnik Wójta ds. Rozwiązywania Problemów Uzależnień i ¾ etatu Inspektor Gminnego Centrum Rozwiązywania Problemów Uzależnień;
b) wynagrodzenie wg. grupy XII;
c) praca w Urzędzie Gminy i na terenie miasta i gminy Ostróda;
d) praca z wykorzystaniem monitora ekranowego;
e) praca administracyjno-biurowa.
 
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
 
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) dokument poświadczający wykształcenie (w tym kserokopie dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów);
4) kserokopie świadectw pracy;
5) kserokopia dowodu osobistego;
6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
9) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm.).
 
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze- Inspektor w Gminnym Centrum Rozwiązywania Problemów Uzależnień” na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 8 czerwca 2016 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
 
8. Informacje dodatkowe:
Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone „za zgodność” przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być przez niego podpisane. List motywacyjny oraz CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135, z późn. zm.)”.
Postępowanie w sprawie naboru prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Ostróda odrębnym zarządzeniem. W przypadku konieczności przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, uczestnicy dopuszczeni do dalszego etapu otrzymają pisemne lub telefoniczne zawiadomienie o miejscu i terminie spotkania.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru i zaakceptowany przez Wójta, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć w Urzędzie Gminy Ostróda zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Ostróda oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.gminaostroda.pl).
 
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 
Data przekazania do publikacji: 27.05.2016r.
Osoba przekazująca: Elżbieta Kulesza

Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 27.05.2016, ostatnia aktualizacja: 10.06.2016, odsłon: 1 553


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16351338
odsłon strony

Aktualnie mamy
122 gości