ZARZĄDZENIE NR 76/03
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 12 sierpnia 2003r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na „wymiana oświetlenia pomieszczeń w gimnazjum gminnym w Ostródzie”
Na podstawie art.20a ust.1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych oraz § 1 ust.2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 czerwca 2002r. w sprawie szczegółowych zasad powoływania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz.U.Nr 82 poz.743) zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne „wymiana oświetlenia pomieszczeń
w gimnazjum gminnym w Ostródzie” powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Andrzej Pęziński;
2. Zastępca przewodniczącego - Jan Brzozowski;
3. Sekretarz - Marek Wydrzyński;
4. Członek - Danuta Kucharczuk.
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
data publikacji: 11.12.2003, ostatnia aktualizacja: 11.12.2003, odsłon: 949