Zarządzenie Nr 60/2023
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 22 maja  2023r.
 
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą: ,,Przebudowa drogi w m. Nastajki
 
       
     Na podstawie art.53 ust.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022r., poz.  1710 z  pózn. zm.) Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
 
 § 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na  zadanie Przebudowa drogi w m. Nastajki” powołuje się komisję przetargową  w składzie:
 
     1) Przewodniczący – Jan Brzozowski;
     2) z-ca przewodniczącego  – Grzegorz Kastrau;
     3) Członek –  Piotr Rećko;
     4) Członek – Monika Klimowska;
     5) Sekretarz – Magdalena Wajdyk.
   §2. Regulamin pracy komisji przetargowej określa załącznik nr 3 do Regulaminu udzielania w Urzędzie Gminy Ostróda zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000 złotych, wprowadzonego zarządzeniem Nr 34/2021 Wójta Gminy Ostróda z dnia 28 kwietnia 2021 r. w  sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy Ostróda Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej 130 000 złotych.
 
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
    
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 

 

Data przekazania do publikacji: 23.05.2023
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 23.05.2023, ostatnia aktualizacja: 23.05.2023, odsłon: 42


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16394331
odsłon strony

Aktualnie mamy
91 gości