Zarządzenie Nr 136/2023
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 26 października 2023r.
 
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru zadania inwestycyjnego pn: „Opracowanie i wdrożenie e –usług w Gminie Ostróda wraz z dostawą zestawów telemetrycznych i środowiska informatycznego w ramach realizowanego projektu pn: Telemetria w służbie mieszkańców Gminy Ostróda”.
 
 Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2023r. poz.40 ), Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
 
 § 1. 1. Powołuję komisję do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego pn: ”Opracowanie i wdrożenie e –usług w Gminie Ostróda wraz z dostawą zestawów telemetrycznych i środowiska informatycznego w ramach realizowanego projektu pn: Telemetria w służbie mieszkańców Gminy Ostróda ”.
 
 2. W skład komisji wchodzą:
 
 1/ Grzegorz Kastrau– przewodniczący
 2/ Jan Brzozowski – z-ca przewodniczącego
 3/ Bogdan Sitnik- członek
 4/ Roman Szewczyk– członek
 
§ 2 Odbioru należy dokonać przy udziale inżyniera projektu, wykonawcy oraz administratora sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej.
 
§ 3 Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania lub odmowy odbioru zadania inwestycyjnego.
 
§ 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

 

Data przekazania do publikacji: 27.10.2023
Osoba przekazująca: Roman Szewczyk

Sporządził/a: Roman Szewczyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 27.10.2023, ostatnia aktualizacja: 27.10.2023, odsłon: 32


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16393132
odsłon strony

Aktualnie mamy
77 gości