Zarządzenie Nr 125 /11
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 4 listopada 2011r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą: Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla 9 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ostróda w ramach projektu : „Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Ostróda”.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. Zm.),zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla 9 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Ostróda w ramach projektu: „Indywidualizacja procesu nauczania w Gminie Ostróda”.
powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący – Janina Roman;
2. Z-ca Przewodniczącego – Danuta Kucharczuk;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek – Iwona Derbin;
5. Członek – Elżbieta Koziej
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 15.11.2011, ostatnia aktualizacja: 15.11.2011, odsłon: 817