Okruszki strony
Jesteś tutaj:
Zarządzenie Nr 112/2023
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 28 sierpnia 2023 r.
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Ostróda: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
Na podstawie § 4 ust. 1 załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 126/2019 Wójta Gminy Ostróda z dnia 18 lipca 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy Ostróda, Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuję Komisję Rekrutacyjną w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej
§ 2. W skład komisji wchodzą:
1) Grzegorz Kastrau-Zastępca Wójta Gminy Ostróda - Przewodniczący Komisji;
2) Elżbieta Kulesza- Stanowisko ds. kadr - Sekretarz Komisji;
3) Anna Płecha -Skarbnik Gminy Ostróda - Członek Komisji;
4) Beata Czerkas- Sekretarz Gminy Ostróda - Członek Komisji.
§ 3. Komisja działa w oparciu o „Regulamin Komisji Rekrutacyjnej”, który stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 4. Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko.
§ 5.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Data przekazania do publikacji: 28.08.2023
Osoba przekazująca: Elżbieta Kulesza
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 28.08.2023, ostatnia aktualizacja: 28.08.2023, odsłon: 54