Uchwała Nr XIV/75/11

Rady Gminy Ostróda

z dnia 28 października 2011r.

 

w sprawie: zawarcia porozumień międzygminnych pomiędzy Gminą Miejską Ostróda a Gminą Ostróda w sprawie powierzenia zadań z zakresu lokalnego transportu zbiorowego i opieki bezdomnymi zwierzętami.

 

     Na podstawie art.7 ust.1 art.18 ust 2 pkt.12 i art.74 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późniejszymi zmianami) Rada Gminy uchwala, co następuje:

 

§ 1. Rada Gminy Ostróda wyraża zgodę na zawarcie porozumień międzygminnych pomiędzy Gminą Miejską Ostróda a Gminą Ostróda w sprawie powierzenia Gminie Miejskiej Ostróda

 

       1/ realizacji zadania z zakresu lokalnego transportu zbiorowego - na czas nieokreślony

 

       2/ realizacji zadania z zakresu opieki nad bezdomnymi zwierzętami - na okres do 31 grudnia 2012r.

 

§ 2. Upoważnia się Wójta Gminy do podpisania w imieniu i na rzecz Gminy Ostróda porozumień międzygminnych, o których mowa § 1 i do podpisania wszelkich zmian, których konieczność wprowadzenia strony uznają za niezbędne w trakcie realizacji zawartych porozumień.

 

§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostróda, upoważniając go do ustalenia elementów porozumień, w szczególności udziału Gminy Ostróda we współfinansowaniu realizacji zadań objętych porozumieniami.

 

§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady Gminy

Andrzej Wiczkowski

 

 

 

Sporządził/a: Zbigniew Tomczyk
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 02.11.2011, ostatnia aktualizacja: 02.11.2011, odsłon: 942


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16348698
odsłon strony

Aktualnie mamy
142 gości