08/08/2007
RLP-341/4/2007
dotyczy: Przetarg nieograniczony ,,Dostawa oleju opałowego do jednostek organizacyjnych na terenie gminy Ostróda w sezonie opałowym 2007/2008
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na ,,Dostawę oleju opałowego do jednostek organizacyjnych na terenie gminy Ostróda w sezonie opałowym 2007/2008” nie została złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu i na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) postępowanie zostało unieważnione.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
ogłoszenie
Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do jednostek organizacyjnych na terenie Gminy Ostróda w sezonie opałowym 2007/2008
- data publikacji ogłoszenia w BZP: 26 lipca 2007
I. Zamawiający
Gmina Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
www.gminaostroda.pl
e-mail:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.00-15.00
tel./fax. 089 646-29-45
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 1163, poz. 164 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.
III. Sposób uzyskania SIWZ
SIWZ dostępna jest na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, I piętro, pokój nr 8, na pisemny wniosek Wykonawcy.
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest:
1. W sprawie przedmiotu zamówienia: Janina Roman telefon kontaktowy - (089 646-32-81 wew. 51), fax (089) 646-29-45.
2. W sprawie treści siwz: Magdalena Wajdyk telefon kontaktowy (089 646-32-81 wew. 37)
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa oleju opałowego w szacunkowej ilości do
- wartość opałowa - min. 42,6 MJ/kg
- zawartość siarki - max. 0,20 % (m/m)
- zawartość wody - max. 60 mg/kg
- zawartość stałych ciał obcych - 24 mg/kg
- pozostałość po spopieleniu - 0,01 % (m/m)
Określenie kodu CPV
23.12.21.00-9 - olej opałowy
V. Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
VI. Informacja o ofertach wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia sezon opałowy 2007/2008r. od 1 września 2007 do 10maja 2008r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy,
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat do dnia składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) przynajmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163).
7. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
Urząd Gminy Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
pokój nr 10, I piętro, sekretariat
6 sierpnia 2007, do godz. 10.00
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie
- Cena oferty 100 %
XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 26.07.2007, ostatnia aktualizacja: 08.08.2007, odsłon: 1 058