Zarządzenie Nr 8/05
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 31 stycznia 2005r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie „Remonty bieżące dróg gminnych w latach 2005 - 2006„
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. 04.19.177 / zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie „Remonty bieżące dróg gminnych w latach 2005 - 2006” powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Andrzej Pęziński.
2. Zastępca przewodniczącego - Jan Brzozowski.
3. Sekretarz - Zbigniew Tomczyk.
4. Członek - Danuta Kucharczuk.
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
data publikacji: 08.02.2005, ostatnia aktualizacja: 08.02.2005, odsłon: 705