Zarządzenie Nr 72/03
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 5 sierpnia 2003r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego „Adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 1 przy ul. Czarnieckiego w Ostródzie na budynek administracyjno – biurowy Urzędu Gminy w Ostródzie wraz z urządzeniem przyległego terenu”
Na podstawie art. 20a ust.1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994r. o zamówieniach publicznych oraz § 1 ust.2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 czerwca 2002r. w sprawie szczegółowych zasad powołania członków komisji przetargowej oraz trybu jej pracy (Dz.U.Nr 82 poz.743) zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne „Adaptacja istniejącego budynku koszarowego nr 1 przy ul. Czarnieckiego w Ostródzie na budynek administracyjno – biurowego Urzędu Gminy w Ostródzie wraz z urządzeniem przyległego terenu” powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Andrzej Pęziński;
2. Zastępca przewodniczącego - Jan Brzozowski;
3. Sekretarz - Marek Wydrzyński;
4. Członek - Danuta Kucharczuk;
5. Członek - Maria Kubaszczyk;
6. Członek - Danuta Niemanowska.
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
data publikacji: 07.01.2004, ostatnia aktualizacja: 07.01.2004, odsłon: 829