Wójta Gminy Ostróda
z dnia 15 października 2008 r.
w sprawie powołania Komisji d/s przekazania pomieszczeń Urzędu Gminy wynajmowanych w budynku Urzędu Miasta w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24.
Na podstawie § 17 pkt 12 Zarządzenia Nr 73/07 Wójta Gminy Ostróda z dnia 6 sierpnia 2007 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda, zarządza się co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję d/s przekazania pomieszczeń Urzędu Gminy wynajmowanych w budynku Urzędu Miasta w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24, w składzie:
1. Andrzej Pęziński – Przewodniczący.
2. Jan Brzozowski - Z-ca Przewodniczącego.
3. Krzysztof Ruczyński – Sekretarz.
4. Teresa Ołowska – członek.
5. Beata Czerkas – członek.
6. Artur Jabłonka - członek.
§ 2. Zadaniem komisji jest protokolarne przekazanie pomieszczeń Urzędu Gminy wynajmowanych w budynku Urzędu Miasta w Ostródzie, ul. Mickiewicza 24, - Urzędowi Miasta Ostróda.
§ 3. Działania Komisji ustają wraz z ostatecznym podpisaniem protokołu i oświadczenia o nie wniesieniu uwag i zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Urzędu Gminy oraz Urzędu Miasta.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Agnieszka Jakubowska
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 17.10.2008, ostatnia aktualizacja: 17.10.2008, odsłon: 1 048