Zarządzenie Nr 43/10
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 9 kwietnia 2010 r.
w sprawie ustanowienia II wydania Polityki Jakości w Urzędzie Gminy Ostróda
Na podstawie art. 33, ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W celu utrzymania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością według normy PN-EN ISO 9001:2009 ustanawiam II wydanie Polityki Jakości Urzędu Gminy Ostróda stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Nadzór nad realizacją zarządzenia powierzam Pełnomocnikowi ds. Systemu Zarządzania Jakością oraz jego zastępcy.
§ 3. Traci moc zarządzanie Nr 50/06 Wójta Gminy Ostróda z dnia 6 czerwca 2006 r. w sprawie: Polityki Jakości w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Załącznik do Zarządzenia 43/10
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 9 kwietnia 2010 r.
Polityka Jakości Urzędu Gminy Ostróda Wydanie II
Podstawowym celem działania Urzędu Gminy Ostróda jest zaspokajanie zbiorowych potrzeb mieszkańców Gminy, przedsiębiorców działających na jej terenie oraz przebywających turystów i gości zgodnie z hasłem:
„Urząd Gminy Ostróda przyjazny dla mieszkańców, przedsiębiorców i turystów”
Doskonalenie działania Urzędu Gminy Ostróda odbywa się w szczególności poprzez:
1. poprawę jakości usług i obsługi,
2. efektywność w gospodarowaniu środkami publicznymi,
3. bieżącą analizę potrzeb i oczekiwań Klientów,
4. utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009,
5. tworzenie i utrzymywanie jak najlepszej atmosfery w pracy i zadowolenia pracowników,
6. tworzenie warunków sprzyjających atrakcyjności inwestycyjnej i turystycznej.
Zobowiązuję wszystkich pracowników Urzędu Gminy Ostróda do przyjęcia i realizacji niniejszej Polityki Jakości.
Deklaruję zapewnienie środków niezbędnych do prawidłowo funkcjonowania, utrzymania i doskonalenia wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz zaangażowanie swoje i wszystkich pracowników Urzędu Gminy Ostróda do ciągłego doskonalenia Systemu, a tym samym podnoszenia jakości realizowanych usług.
Sporządził/a: Monika Klimowska
Umieścił/a: Magda Kowieska
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 23.04.2010, ostatnia aktualizacja: 23.04.2010, odsłon: 1 055