Zarządzenie Nr 19/07
Wójta Gminy Ostróda
Z dnia 15 lutego 2007 r.
Zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U.z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) - zarządzam co następuje:
§ 1.1) W załączniku do Zarządzenia Nr 18/05 Wójta Gminy Ostróda z dnia 15 marca 2005 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda § 29 otrzymuje brzmienie:
„ § 29 Do zakresu działania Pełnomocnika d/s Rozwiązywania Problemów Uzależnień należy:
1. Prowadzenie zgodnie z uchwałami Rady Gminy, zarządzeniami Wójta i regulaminem Urzędu Gminy w Ostródzie spraw związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów uzależnień,
2. Przygotowanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przedkładanie Wójtowi i Radzie Gminy:
- projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
- projektów preliminarza wykonania gminnego programu przeciwdziałania i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
- sprawozdania realizacji gminnych programów tj:. rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii.
3. Ogłaszanie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnych programów.
4. Bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnych programów,
5. Współpraca z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi w celu realizacji zadań wynikających z profilaktyki uzależnień i promowania zdrowego stylu życia.
6. Współdziałanie z placówkami służby zdrowia, a w szczególności z lekarzami i terapeutami pracującymi w poradni leczenia uzależnień.
7. Współpracowanie z obsługą finansową w zakresie realizacji działu - ochrona zdrowia, rozdziałów: przeciwdziałanie alkoholizmowi i przeciwdziałanie narkomanii.
8. Branie udziału w naradach i szkoleniach organizowanych przez pełnomocnika Urzędu Marszałkowskiego,
9. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
10. Wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy Ostróda ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
11. Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych,
12. Bieżąca ewaluacja i wprowadzenie lokalnych inicjatyw z dziedziny profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.”
2) w załączniku Nr 1 do załącznika do Zarządzenia Nr 18/05 Wójta Gminy Ostróda z dnia 15 marca 2005r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda wprowadza się następujące zmiany:
a) w poz. 8 pkt 5 zmienia się nazwa stanowiska „stanowisko ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych” na „Pełnomocnik Wójta d/s Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień”
b) w poz. 2 pkt 5 zmienia się nazwę stanowiska „konserwator” na „kierowca-konserwator”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 19.02.2007, ostatnia aktualizacja: 19.02.2007, odsłon: 935