Okruszki strony
Jesteś tutaj:
Zarządzenie Nr 175/2017
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 5 grudnia 2017 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia likwidacji środka trwałego nie nadającego się do dalszego użytkowania, stanowiącego wyposażenie Urzędu Gminy Ostróda.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875) Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję do przeprowadzenia likwidacji środka trwałego w Urzędzie Gminy Ostróda, zwaną dalej komisją w następującym składzie:
1) Artur Jabłonka - Przewodniczący komisji,
2) Beata Czerkas - Zastępca przewodniczącego komisji,
3) Cezary Wawrzyński - Członek komisji.
§ 2. 1. Komisja dokona oględzin środka trwałego - kserokopiarki czarno-białej Olivetti d-Copia 400, sporządzi odpowiednią dokumentację i dołączy opinię zewnętrznego serwisu potwierdzającą, iż naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna,
2. Komisja dokona fizycznej likwidacji uszkodzonej kserokopiarki kolorowej, poprzez przekazanie jej do utylizacji upoważnionemu podmiotowi,
3. Z czynności likwidacji, Komisja sporządzi protokół. Opinia i dokumentacja o których mowa w ust. 1, stanowić będą załączniki do protokołu.
§ 3. Zatwierdzony przez Wójta Gminy Ostróda protokół likwidacji, Komisja przekaże właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu Gminy Ostróda, w celu wykreślenia zlikwidowanych składników majątkowych z ksiąg rachunkowych i ewidencji prowadzonych przez Urząd.
§ 4. Zakończenie prac Komisji nastąpi z chwilą dokonania czynności określonych niniejszym zarządzeniem.
§ 5. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Przewodniczącemu komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Data przekazania do publikacji: 05.12.2017
Osoba przekazująca: Artur Jabłonka
Sporządził/a: Artur Jabłonka
Umieścił/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 06.12.2017, ostatnia aktualizacja: 06.12.2017, odsłon: 552 