Okruszki strony
Jesteś tutaj:
Zarządzenie Nr 153/2022
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 14 września 2022 r.
w sprawie upoważnienia pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostródzie do załatwiania spraw z zakresu dodatku węglowego
Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. poz. 1692) Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
§ 1. Na wniosek Dyrektora Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostródzie upoważniam Panią Małgorzatę Figarską, pracownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostródzie do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, z wyłączeniem wydawania decyzji o odmowie przyznania dodatku węglowego, uchylenia oraz rozstrzygnięcia w sprawie nienależnie pobranego dodatku węglowego.
§ 2. Upoważnienie wygasa z dniem cofnięcia, zmiany stanowiska pracy lub ustania zatrudnienia.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data przekazania do publikacji: 14.09.2022
Osoba przekazująca: Elżbieta Kulesza
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Kamil Klimowski
data publikacji: 14.09.2022, ostatnia aktualizacja: 14.09.2022, odsłon: 79 