Zarządzenie Nr 135/12
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 3 grudnia 2012r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą Udzielenie
i obsługę kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2012r.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. Zm.), zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne Udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2012r., powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Danuta Kucharczuk;
2. Z-ca Przewodniczącego - Beata Czerkas;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek - Małgorzata Leszczyńska;
5. Członek - Barbara Bigaj.
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 04.12.2012, ostatnia aktualizacja: 04.12.2012, odsłon: 899