Zarządzenie Nr 135/11
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 25 listopada 2011r.
w sprawie: powołania koordynatora ds. utworzenia jednostki budżetowej – Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie.
Na podstawie § 11 pkt 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr 118/10 Wójta Gminy Ostróda z dnia 18 października 2010 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda, zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuje się koordynatora ds. utworzenia jednostki budżetowej Gminy Ostróda – Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie.
1. Obowiązki koordynatora, o którym mowa w ust. 1 powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 2. Koordynator odpowiada za nadzór nad całokształtem działań związanych z utworzeniem i rozpoczęciem funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie, w tym w szczególności polegających na:
- przygotowaniu dokumentów niezbędnych do utworzenia jednostki budżetowej;
- przygotowaniu postępowań rekrutacyjnych;
- zabezpieczeniu zaplecza technicznego w oparciu o środki finansowe pochodzące z dotacji;
- realizację działań w terminach umożliwiających wywiązanie się z przyjętych zobowiązań.
§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Agnieszka Jakubowska
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 08.12.2011, ostatnia aktualizacja: 08.12.2011, odsłon: 930