Ostróda, 26.02.2019r.
Gmina Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Zamawiający Gmina Ostróda działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) informuję, iż w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. na: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury, znak sprawy ZP.271.4.2019 zostało rozstrzygnięte.
 
1. W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy:
 
1) W części II zamówienia – ubezpieczenia komunikacyjne:
Compensa TU S.A. VIG, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
 
Uzasadnienie prawne:
art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Na kryterium wyboru oferty wpływ miała cena za którą wykonawca wykona przedmiot zamówienia – 60% oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia – 40%.
 
W postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Oferty otrzymały następującą liczbę punktów:
Nr oferty
Nazwa Wykonawcy
Adres Wykonawcy
Cena łączna za cały okres zamówienia podstawowego + prawo opcji A i B
Punkty kryterium  cena - max 60
Punkty kryterium warunki fakultatywne - max 40
Razem - max 100 punktów
1
Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Oddział Lublin, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin
77 878,50 zł
60,00
20,00
80,00
2
Uniqa TU S.A.
ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, Przedstawicielstwo w Toruniu, ul. Długa 18, 87-100 Toruń
94 659,60 zł
49,36
18,00
67,36
3
Compensa TU S.A. VIG
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
92 954,40 zł
50,27
34,00
84,27
4
Balcia Insurance SE Spółka europejska
Reso Europa Service sp. z o.o.
Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa
Reso Europa Service sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
Oferta odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp*
5
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A.
Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn
98 018,42 zł
47,67
16,00
63,67
 
2. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
 
Ostróda, 22.02.2019r.
Gmina Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
 
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Zamawiający Gmina Ostróda działając na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późn. zm.) informuję, iż w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. na: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury, znak sprawy ZP.271.4.2019 zostało rozstrzygnięte.
 
W postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy:
 
1) W części I zamówienia - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej:
Compensa TU S.A. VIG, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
 
Uzasadnienie prawne:
art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Na kryterium wyboru oferty wpływ miała cena za którą wykonawca wykona przedmiot zamówienia – 60% oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia – 40%.
 
W postępowaniu wpłynęły 2 oferty. Oferty otrzymały następującą liczbę punktów:
Nr oferty
Nazwa Wykonawcy
Adres Wykonawcy
Cena łączna za cały okres zamówienia podstawowego + prawo opcji A i B
Punkty kryterium  cena - max 60
Punkty kryterium warunki fakultatywne - max 40
Razem - max 100 punktów
3
Compensa TU S.A. VIG
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
240 363,90 zł
59,13
26,60
85,73
6
Uniqa TU S.A.
ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, Biuro w Toruniu, ul. Grudziądzka 110-114, 18, 87-100 Toruń
236 891,70 zł
60,00
17,25
77,25
 
2) W części III zamówienia - ubezpieczenia NNW członków OSP:
Compensa TU S.A. VIG, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
 
Uzasadnienie prawne:
art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
Na kryterium wyboru oferty wpływ miała cena za którą wykonawca wykona przedmiot zamówienia – 60% i oraz fakultatywne warunki ubezpieczenia – 40%.
 
W postępowaniu wpłynęły 4 oferty. Oferty otrzymały następującą liczbę punktów:
Nr oferty
Nazwa Wykonawcy
Adres Wykonawcy
Cena łączna za cały okres zamówienia podstawowego + prawo opcji A i B
Punkty kryterium  cena - max 60
Punkty kryterium warunki fakultatywne - max 40
Razem - max 100 punktów
1
Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych
Oddział Lublin, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin
6 048,00 zł
60,00
20,00
80,00
3
Compensa TU S.A. VIG
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
7 560,00 zł
48,00
34,00
82,00
4
Balcia Insurance SE Reso Europa Service sp. z o.o.
Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa
Reso Europa Service sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
15 309,00 zł
23,70
0,00
23,70
6
Uniqa TU S.A.
ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, Biuro w Toruniu, ul. Grudziądzka 110-114, 18, 87-100 Toruń
8 471,40 zł
42,84
0,00
42,84
 
Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
 
 
Ostróda, 21.02.2019r.
 
ZP.271.4.2019
 
 Strona internetowa Zamawiającego
 
NFORMACJA, NA PODSTAWIE ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(DZ.U. 2018 POZ. 1986 z późn. zm.)
 
    Dotyczy:Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
 
Nr oferty
Nazwa i adres Wykonawcy
Cena oferty za zamówienie podstawowe i opcjonalne A i B – część I zamówienia
Cena oferty za zamówienie podstawowe i opcjonalne A i B – część II zamówienia
Cena oferty za zamówienie podstawowe i opcjonalne A i B – część III zamówienia
 
Kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia za okres 12 miesięcy z prawem opcji A i B
287 353,07 zł
99 682,80 zł
8 505,00 zł
1
Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, Oddział Lublin, ul. Wojciechowska 7F, 20-704 Lublin
Brak oferty
77 879,00 zł
6 048,00 zł
2
Uniqa TU S.A., ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, Przedstawicielstwo w Toruniu, ul. Długa 18, 87-100 Toruń
Brak oferty
94 660,00 zł
Brak oferty
3
Compensa TU S.A. VIG, Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, Oddział w Katowicach, ul. Floriana 15, 40-286 Katowice
240 363,90 zł
92 954,40 zł
7 560,00 zł
4
Balcia Insurance SE Spółka europejska Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 136, 02-305 Warszawa
Reso Europa Service sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, ul. Innowacyjna 1, 16-400 Suwałki
Brak oferty
113 989,00 zł
15 309,00 zł
5
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A., Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn
Brak oferty
98 018,43 zł
Brak oferty
6
Uniqa TU S.A., ul. Gdańska 132, 90-520 Łódź, Biuro w Toruniu, ul. Grudziądzka 110-114, 18, 87-100 Toruń
236 891,70 zł
Brak oferty
8 471,40 zł
 
 
Wykonawcy zaakceptowali następujące fakultatywne warunki ubezpieczenia:
Część nr I
Nazwa wykonawcy
Compensa TU S.A. VIG
Uniqa TU S.A.
Ryzyko
Oferta nr 3
Oferta nr 6
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
A1, A2, A3, A4, A5, A6, A7, A8, A10, A11
A4, A5, A6, A8, A10, A11
B. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
B1, B2, B3, B4
B1, B3, B4
C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
C1, C2, C3, C6,
C1, C3, C6
D. Klauzula funduszu prewencyjnego
Brak
Brak
 
Część nr II
Nazwa wykonawcy
Concordia Polska TUW
Uniqa TU S.A.
Compensa TU S.A. VIG
Balcia Insurance SE
PZU S.A.
Ryzyko
Oferta nr 1
Oferta nr 2
Oferta nr 3
Oferta nr 4
Oferta nr 5
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
ubezpieczenia komunikacyjne
A, B, E
A, D, E
A, B, C, D, E, F
A, B, E
A, B, D
 
Część nr II
Nazwa wykonawcy
Concordia Polska TUW
Compensa TU S.A. VIG
Balcia Insurance SE
Uniqa TU S.A.
Ryzyko
Oferta nr 1
Oferta nr 3
Oferta nr 4
Oferta nr 6
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Akceptacja warunków
Ubezpieczenie NNW członków OSP
A1
A1, A3
Brak
Brak
 
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 511137-N-2019
Data: 06/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ostróda, Krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego   1, 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: termin składania ofert 19.02.2019 godz. 11.00
W ogłoszeniu powinno być: termin składania ofert 21.02.2019
 
Ostróda, dn. 18.02.2019 r.
ZP.271.4.2019
 
Strona Internetowa Zamawiającego
 
Dotyczy: ,,Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury”
 
ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
 
Działając na podstawie art. 38 ust. 4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986  ze zmianami ) Zamawiający modyfikuje SIWZ w zakresie: terminu składania ofert. przedłuża się termin składania ofert z 19.02.2019r. na 21.02.2019. Zamawiający publikuje ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w ww. zakresie.
 
ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI
 
Gmina Ostróda działając w oparciu o art. 38 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późń. zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące zapytania do  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na które udziela odpowiedzi.
 
Ponadto wszędzie, gdzie jest zapis typu „BYŁO: JEST:” Zamawiający Gmina Ostróda działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986 z późń. zm.) modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
Pytanie nr 183
Prosimy o udzielenie informacji o różnicach w zakresie ubezpieczenia Zamawiającego z ostatnich 3 lat w porównaniu do wnioskowanego (franszyz udziałów własnych, limitów odpowiedzialności, przedmiotu, zakresu ubezpieczenia).
Odpowiedź na pytanie nr 183
Zamawiający udzielił odpowiedzi w pytaniu nr 47.
 
Pytanie nr 184
Wnioskujemy o udzielenie informacji kiedy Zamawiający dokonał ostatniego przeglądu stanu technicznego wiat przystankowych i tym podobnych budowli użytku publicznego, oraz w jak często dokonuje tych przeglądów. Czy jest sporządzany protokół oględzin?
Odpowiedź na pytanie nr 184
Zamawiający informuje, że na obecną chwilę nie jest w stanie udzielić wyczerpującej odpowiedzi na powyższe pytanie.
 
Pytanie nr 185
Wnioskujemy o wykaz inwestycji jakie będą przeprowadzane w Gminie przez najbliższe 3 lata.
Odpowiedź na pytanie nr 185
Zamawiający udzielił odpowiedzi w pytaniu nr 11.
 
Pytanie nr 186
Wnioskujemy wprowadzenie do umowy „Klauzuli Wypowiedzenia Umowy z Ważnych Powodów” o treści cyt.:
Klauzula Wypowiedzenia Umowy z Ważnych Powodów
Każda ze stron może wypowiedzieć umowę ubezpieczenia z zachowaniem 1 miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec każdego okresu polisowania, z zastrzeżeniem, że Ubezpieczyciel może tego dokonać wyłącznie z ważnych powodów.
Do ważnych powodów należą:
1.         utrata licencji, zezwolenia, koncesji na prowadzenie działalności;
2.         niewyrażenie przez Ubezpieczonego zgody na dokonanie lustracji ryzyka lub utrudnianie jej przeprowadzenia;
3.         wyłudzenie lub próba wyłudzenia przez Ubezpieczonego odszkodowania lub świadczenia z zawartej z Ubezpieczycielem umowy ubezpieczenia;
4.         wypłata odszkodowania przekraczająca wysokość zainkasowanej składki w danym okresie rozliczeniowym, z zastrzeżeniem że szkodowość będzie liczona w dziesięciomiesięcznym okresie ubezpieczenia;
5.        istotna potwierdzona stosowną informacją zmiana warunków reasekuracyjnych.
Odpowiedź na pytanie nr 186
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę SIWZ.
 
Pytanie nr 187
Wnioskujemy o ubezpieczenie budynków starszych niż 50 lat w wartości rzeczywistej tj. wartości odtworzeniowa mienia pomniejszona o zużycie techniczne;
Odpowiedź na pytanie nr 187
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę SIWZ.
 
Pytanie nr 188
Wnioskujemy o zakres flexa dla budowli – pozycja 96 – „Zabytkowy Most Glaznoty 1 800 000,00 zł” oraz franszyzę redukcyjną w każdej szkodzie 5 000,00 zł.\
Odpowiedź na pytanie nr 188
Zamawiający nie wyraża zgody na proponowaną zmianę SIWZ.
 
Pytanie nr 189
Wnioskujemy o udostępnienie informacji o miejscach I przyczynach szkód pożarowych:
Gmina Ostróda
Mienie od wszystkich ryzyk
pożar
2018-04-08
62 217,82 zł
Gmina Ostróda
Mienie od ognia i innych zdarzeń
pożar w mieszkaniu gminnym
2017-06-06
24 181,72 zł
Odpowiedź na pytanie nr 189
Zamawiający udzieli odpowiedzi w pytaniu nr 182. Zamawiający informuje, że przyczyną pożaru z dnia 06.06.2017 r. było uderzenie pioruna.
 
 
 
 
ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO NA PYTANIA DOTYCZĄCE PRZETARGU
 
Ostróda,12 lutego 2019r.
 
ZP.271.4.2019
 
Strona internetowa Zamawiającego
 
Dotyczy: ,,Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury”
 
    Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz.1986 ze zmianami ) Zamawiający modyfikuje SIWZ w zakresie: terminu składania ofert. Ze względu na mnogość pytań przedłuża się termin składania ofert z 14.02.2019r. na 19.02.2019. Zamawiający odpowie na pytania niezwłocznie, nie później niż na dwa dni przed nowym terminem na składanie ofert.. SIWZ po modyfikacji terminu umieszcza się na stronie internetowej Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający publikuje ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w ww. zakresie.
 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PO MODYFIKACJI
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 511137-N-2019
Data: 06/02/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Ostróda, Krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego   1, 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.6
Punkt: 2
W ogłoszeniu jest: termin składania ofert 14.02.2019 godz. 11.00
W ogłoszeniu powinno być: termin składania ofert 19.02.2019 godz. 11.00
 

Ogłoszenie nr 511137-N-2019 z dnia 2019-02-06 r.

Gmina Ostróda: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostróda, krajowy numer identyfikacyjny 510743255, ul. Jana III Sobieskiego   1 , 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaostroda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gminaostroda.pl/przetargi-aktualne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gminaostroda.pl/przetargi-aktualne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesyłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, sekretariat
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
Numer referencyjny: ZP.271.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury: CZĘŚĆ I – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, CZĘŚĆ II – ubezpieczenia komunikacyjne a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie autocasco pojazdów, c) ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów, d) ubezpieczenie assistance. CZĘŚĆ III – ubezpieczenia NNW członków OSP a) ubezpieczenie NNW członków OSP – wariant bezimienny.

II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-03-01   lub zakończenia: 2020-02-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca wykaże, że posiada wymagane zezwolenie wydane przez organ nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 999 t.j. ) w zakresie grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, na które składa ofertę – dotyczy każdej Części zamówienia niezależnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, którzy w ramach realizacji zamówienia wykonywać będą czynności ubezpieczeniowe w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r., poz. 999 t.j.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wydanego przez właściwy organ nadzoru bądź – w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – zaświadczenia, wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym zakłada ten ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
Cena oferty
60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia
40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
CZĘŚĆ I - ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku, a także rozliczania klauzuli automatycznego pokrycia; 2) w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupełnienia limitów; 3) w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji oraz powstania nowych jednostek) mogących wystąpić u Zamawiającego w tym jego jednostek organizacyjnych, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w szczególności miejsca jej wykonywania; 4) w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia, ocena korzystności należy do Zamawiającego; 5) w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia; 6) w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. 2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na: 1) zmianie wielkości sum ubezpieczenia w związku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacją środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia; 2) zmianie wysokości sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją; 3) zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działalności, ujawnieniem się i/lub powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 4) zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 5) zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ; 6) wydłużeniu/ skróceniu okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz wyrównaniu terminów ubezpieczenia; 7) zmianie terminu płatności rat składki; 8) zmianie zakresu i/lub przedmiotu działalności Zamawiającego; 9) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej, nr konta bankowego; 10) w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości; 11) zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy; 12) zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 13) na zmianie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty: 14) a) zmianie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty, w przypadku: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 14) powyżej każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę, a w przypadku stawki podatku VAT od daty jego zmiany. Do wniosku należy dołączyć szczegółowy opis i wyliczenie wpływu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy (cenę jednostkową rozumianą jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę we własnym zakresie. CZĘŚĆ II - ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) w razie dokonywania przez Zamawiającego inwestycji w majątek trwały, wzrostu jego wartości lub zbywania takiego majątku - pojazdów; 2) w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum gwarancyjnych lub uzupełnienia limitów; 3) w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji) mogących wystąpić u Zamawiającego w tym jego jednostek organizacyjnych, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w szczególności miejsca jej wykonywania; 4) w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia; 5) w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia; 6) w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. 2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na: 1) zmianie wielkości sum ubezpieczenia w związku z: nabywaniem/ zbywaniem/ likwidacją środków trwałych, modernizacją/ ulepszeniem środków trwałych, oddaniem do użytku nowych inwestycji, umowami cywilno- prawnymi nakładającymi na Zamawiającego obowiązek ubezpieczenia; 2) zmianie wysokości sum ubezpieczenia/sum gwarancyjnych wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją; 3) zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działalności, ujawnieniem się i/lub powstaniem nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 4) zmianie wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się i/lub powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 5) zmianach przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ; 6) wydłużeniu/ skróceniu okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz wyrównaniu terminów ubezpieczenia; 7) zmianie terminu płatności składki; 8) zmianie zakresu i/lub przedmiotu działalności Zamawiającego; 9) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej, nr konta bankowego; 10) w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości; 11) zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy; 12) zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 13) na zmianie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty: 14) zmianie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty, w przypadku: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 14) powyżej każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę, a w przypadku stawki podatku VAT od daty jego zmiany. Do wniosku należy dołączyć szczegółowy opis i wyliczenie wpływu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy (cenę jednostkową rozumianą jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę we własnym zakresie. CZĘŚĆ III - ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: 1) w razie powstania nowych jednostek OSP, MDP, KDP; 2) w razie zmianie ilości osób podlegających ubezpieczeniu; 3) w razie konieczności zwiększenia aktualnych sum ubezpieczenia lub uzupełnienia limitów; 4) w przypadku zmian organizacyjnych (w tym przekształceń i likwidacji) mogących wystąpić u Zamawiającego, w tym zmianie zakresu wykonywanej działalności w szczególności miejsca jej wykonywania; 5) w przypadku korzystnych dla Zamawiającego zmian Ogólnych Warunków Ubezpieczenia; 6) w przypadku zmian przepisów prawnych wpływających na zakres ubezpieczenia; 7) w przypadku zmiany zakresu ubezpieczenia przewidzianych w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określonych w SIWZ. 2. Zmiana umowy może polegać w szczególności na: 1) zmianie wysokości sum ubezpieczenia wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją; 2) zmianie ilości osób oraz jednostek podlegających ubezpieczeniu wraz z weryfikacją stawek i składek ubezpieczenia będące ich konsekwencją; 3) zmianie zakresu ubezpieczenia w związku z: zmianą zakresu wykonywanej działalności, ujawnieniem się nowego ryzyka ubezpieczeniowego nie przewidzianego w SIWZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 4) zmiany wysokości składki ubezpieczeniowej na skutek rozszerzenia lub ograniczenia zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania ryzyka ubezpieczeniowego nieprzewidzianego w OPZ lub wynikającego z konieczności dostosowania do wymogów instytucji finansujących; 5) zmiany przewidziane w klauzulach zawartych w SIWZ, bądź w opisie przedmiotu zamówienia określone w SIWZ; 6) wydłużeniu/ skróceniu okresu ochrony ubezpieczeniowej oraz wyrównaniu terminów ubezpieczenia; 7) zmianie terminu płatności rat składki; 8) zmianie zakresu i/lub przedmiotu działalności Zamawiającego; 9) aktualizacji danych Wykonawcy, w szczególności zmiany: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej, nr konta bankowego; 10) w przypadku konieczności interpretacji/wykładni znaczenia i/lub zakresu pojęć zastosowanych w umowie, gdy budzą uzasadnione wątpliwości; 11) zmianie postanowień umowy w celu dostosowania do zmian w prawie powszechnie obowiązującym, które mają wpływ na realizację umowy; 12) zmianie umowy dotyczącej poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych, zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istotnych postanowień umowy, przy czym wymaga to zgody obu Stron umowy. 13) na zmianie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty: 14) zmianie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy i ceny jednostkowej (rozumianej jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej), o której mowa w formularzu cenowym, o poniesione przez Wykonawcę koszty, w przypadku: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. W celu zmiany wynagrodzenia, o której mowa w pkt. 14) powyżej każda ze stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, może zwrócić się do drugiej strony z wnioskiem w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia o kwotę kosztu poniesionego przez Wykonawcę, a w przypadku stawki podatku VAT od daty jego zmiany. Do wniosku należy dołączyć szczegółowy opis i wyliczenie wpływu zmian na wynagrodzenie Wykonawcy (cenę jednostkową rozumianą jako składka za 12 miesięczny okres ochrony ubezpieczeniowej, o której mowa w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy) wraz ze wskazaniem terminu ich zaistnienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień odnośnie wyliczonych kosztów oraz weryfikacji wyliczeń dokonanych przez Wykonawcę we własnym zakresie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
 
 
Część nr:
1
Nazwa:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury: CZĘŚĆ I – ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej a) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, b) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, c) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
2
Nazwa:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury: CZĘŚĆ II – ubezpieczenia komunikacyjne a) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej pojazdów mechanicznych, b) ubezpieczenie autocasco pojazdów, c) ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów, d) ubezpieczenie assistance.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 
Część nr:
3
Nazwa:
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Ostróda i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury: CZĘŚĆ III – ubezpieczenia NNW członków OSP a) ubezpieczenie NNW członków OSP – wariant bezimienny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-03-01
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
Cena
60,00
Fakultatywne warunki ubezpieczenia
40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:
 

 

Data przekazania do publikacji: 06.02.2019
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski
Zmodyfikował/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 06.02.2019, ostatnia aktualizacja: 26.02.2019, odsłon: 1 201


Od 2003 roku otrzymaliśmy
17350894
odsłon strony

Aktualnie mamy
22 gości