Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie
Wójt Gminy Ostróda informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, została wybrana Pani Teresa Wieczorek Zdon zamieszkała w Ostródzie.
Uzasadnienie:
Wybrana osoba spełnia wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiada predyspozycje, odpowiednią wiedzę, staż pracy, wykształcenie i kwalifikacje niezbędne do wykonywania zadań na stanowisku Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie.
28 lutego 2012 r.
Treść ogłoszenia o naborze
Wójt Gminy Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe,
b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
c) co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej, zgodnie z art. 122
ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2009r. , Nr 175,
poz. 1362 z późn. zm.)
d) co najmniej półroczne doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami
psychicznymi,
e) obywatelstwo polskie,
f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych,
g) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub
umyślne przestępstwa skarbowe,
h) znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o ochronie zdrowia psychicznego,
oraz rozporządzenia dot. funkcjonowania środowiskowych domów
samopomocy.
i) przedstawienie pisemnej koncepcji funkcjonowania i rozwoju Środowiskowego
Domu Samopomocy.
Informacje niezbędne do sporządzenia koncepcji stanowią załącznik do niniejszego ogłoszenia (Uchwała Nr XV/84/11 Rady Gminy Ostróda z dnia 25 listopada 2011 r.
w sprawie utworzenia jednostki budżetowej pod nazwą Środowiskowy Dom Samopomocy w Wygodzie).
2. Wymagania dodatkowe:
a) obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę,
b) samodzielność i komunikatywność,
c) umiejętność opracowywania planu finansowego,
d) dobra organizacja pracy,
e) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
f) umiejętność pozyskiwania środków z funduszy Unii Europejskiej oraz środków
programów krajowych.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) dobór kadr i ustalenie zakresów działania poszczególnych stanowisk pracy,
b) wykonywanie czynności wynikających ze stosunku pracy w stosunku do osób
zatrudnionych w Środowiskowym Domu Samopomocy,
c) sporządzanie planów pracy i nadzór nad nimi,
d) współpraca z organami samorządu terytorialnego,
e) przestrzeganie dyscypliny pracy,
f) kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
g) organizowanie i nadzorowanie pracy Środowiskowego Domu Samopomocy,
h) organizowanie całokształtu spraw zmierzających do realizacji usług
opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników
Środowiskowego Domu Samopomocy,
i) przestrzeganie dyscypliny finansowej i budżetowej środków do realizacji zadań
statutowych Środowiskowego Domu Samopomocy,
j) nadzorowanie spraw bhp i ochrony przeciwpożarowej,
k) opracowywanie sprawozdań i analiz dotyczących jednostki,
l) współpraca z osobami prawnymi i innymi jednostkami
4.Wymagane dokumenty:
b) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowych przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie
odbytych studiów/
d) kserokopie świadectw pracy,
e) oryginał kwestionariusza osobowego
f) ksero dowodu, paszportu lub oświadczenie dotyczące posiadanego obywatelstwa,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełnych praw publicznych,
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
j) pisemna koncepcja funkcjonowania i rozwoju Środowiskowego Domu Samopomocy.
5. Warunki zatrudnienia na danym stanowisku,
Umowa o pracę zawarta w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony, tj od
dnia 01 marca 2012 r. do dnia 31sierpnia 2012 r. z możliwością jej przedłużenia.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji
zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi 8,66 %.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu lub pocztą na adres Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda z dopiskiem: Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie w terminie do dnia
27 lutego 2012 r. do godz. 1500 w sekretariacie Urzędu Gminy.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminaostroda.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda w Urzędzie Gminy Ostróda.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.
Ostróda, ............................................ 2012 r.
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 15.02.2012, ostatnia aktualizacja: 19.03.2012, odsłon: 1 645