Uchwała Nr XVII/121/08
Rady Gminy Ostróda
z dnia 28 lutego 2008r.
zmieniająca uchwałę w sprawie otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnemu za udział w posiedzeniach Rady i Komisji oraz w sprawie ustalenia zasad zwrotu kosztów podróży służbowych przysługujących radnemu.
Na podstawie art. 25 ust. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 5 ust. 3 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2000r. w sprawie sposobu ustalania należności z tytułu zwrotu kosztów podróży służbowych radnych gminy ( Dz. U. Nr 66, poz. 800 z późn. zm.) - Rada Gminy uchwala, co następuje:
§ 1. W Uchwale Nr VI/33/07 Rady Gminy Ostróda z dnia 23 marca 2007r. w sprawie otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnemu za udział w posiedzeniach Rady i Komisji oraz w sprawie ustalenia zasad zwrotu kosztów podróży służbowych przysługujących radnemu, § 2. otrzymuje brzmienie:
„ § 2.1. Uchwala się następujące wysokości zryczałtowanych diet miesięcznych w procentach, których podstawę stanowi minimalne wynagrodzenie za pracę:
1/ Przewodniczący Rady - 180%
2/ Wiceprzewodniczący Rady i Przewodniczący Komisji - 100%
3/ Radny - 75%
2. Jeżeli przy wyliczonej kwocie diety wystąpi mniej niż 50 groszy - pomija się je, natomiast jeżeli wystąpi 50 groszy i więcej - kwotę diety zaokrągla się do pełnych złotych.”.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Ostróda.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 marca 2008r.
Przewodniczący Rady Gminy Ostróda
Roman Nowakowski
Sporządził/a: Agnieszka Jakubowska
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 29.02.2008, ostatnia aktualizacja: 29.02.2008, odsłon: 1 215