Uchwała Nr VI/32/07
Rady Gminy Ostróda
z dnia 23 marca 2007r.
w sprawie ustalenia czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wykonywanych przez Przewodniczącego Rady Gminy Ostróda w stosunku do Wójta Gminy Ostróda
Na podstawie art. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.) Rada Gminy Ostróda uchwala, co następuje:
§ 1.1. Ustala się, że wszystkich czynności w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta Gminy Ostróda z wyłączeniem prawa do ustalenia i zmiany jego wynagrodzenia dokonuje Przewodniczący Rady Gminy.
2. Czynności o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:
1/ przyznawanie odpraw i świadczeń socjalnych,
2/ udzielanie urlopów,
3/ podpisywanie delegacji,
4/ wypłata ekwiwalentu,
5/ przyznawanie nagrody jubileuszowej,
6/ dodatkowe wynagrodzenie roczne,
7/ zawieranie umowy dot. zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodu prywatnego.
§ 2. Traci moc uchwała Nr XXXIV/279/01 Rady Gminy w Ostródzie z dnia 24 maja 2001 r. w sprawie ustalenia podmiotu właściwego w sprawach z zakresu prawa pracy wobec Wójta.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Gminy Ostróda
Roman Nowakowski
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 27.03.2007, ostatnia aktualizacja: 19.04.2007, odsłon: 881