Ostróda,12 listopada 2009r.
IGK-431/11/2009
Dotyczy: ,,Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wysoka Wieś etap II
1. Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,, Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wysoka Wieś etap II” została uznana za najkorzystniejszą oferta nr 3 złożona przez. Olsztyńskie Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych i Elektrycznych Sp. z o.o. ul. Sprzętowa 2, 10-467 Olsztyn Oferta złożona przez Olsztyńskie Przedsiębiorstwo Instalacji Sanitarnych i Elektrycznych Sp. z o.o. spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i podczas oceny ofert otrzymała 100 punktów.
2. Ponadto ważne oferty w postępowaniu złożyły firmy, które otrzymały następującą ilość punktów podczas oceny ofert:
Numer oferty | Nazwa firmy | punkty |
1. | Spółdzielnia Kółek Rolniczych ul. Lubawska 25 13-220 Rybno | 98,09 |
2. | Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w wodę ,,WODROL-Olsztyn” w Dywitach Sp. z o.o. ul. Spółdzielcza 23,11-001 Dywity | 64,49 |
4. | SEGI-AT Sp. z o.o. ul. Baletowa 30 02-867 Warszawa | 73,70 |
5. | Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych i Wodno-Melioracyjnych ,,EKOMEL” Spółka z o.o. ul. Kopernika 8a, 14-100 Ostróda | 70,01 |
6. | KRUSZ-BET s.c. Zakład Inżynieryjno-Budowlany Dariusz Kruszewski, Adam Chmieliński ul. Dobra 6, 06-500 Mława | 58,19 |
7. | ELTOR S.A. ul. 30 Stycznia 50 83-110 Tczew | 98,97 |
8. | Roboty Ziemne Wodno-kanalizacyjne Marek Sławiński ul. Kupnera 69, 14-260 Lubawa | 85,72 |
Ostróda, 2 listopada 2009r.
IGK-341/11/2009
Dotyczy: ,,Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wysoka Wieś etap II
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zmian. ) Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania oraz działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Zamawiający dokonuje modyfikacji treści SIWZ.
Pytanie 1.
W związku ze stwierdzeniem rozbieżności pomiędzy załączonymi przedmiarami, a dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, uważamy że materiały te są ze sobą nie spójne i postulujemy o zmiany w formularzu ofertowym pkt 2.2 i pkt 3.6, w umowie par. 1 pkt 1, par 2 pkt 2.
Odpowiedź:
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) Zamawiający dokonuje modyfikacji treści SIWZ w ten sposób, że w formularzu ofertowym skreśla się pkt 2.2.
Punkt 3.6 formularza ofertowego otrzymuje brzmienie:
,,Oświadczam/y, że żądane wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, które określa wydzielony do wykonania zakres rzeczowy zawarty w dokumentacji projektowej.”
SIWZ po modyfikacji znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego.
Jednocześnie w odpowiedzi na pytania dotyczące treści umowy Zamawiający wyjaśnia:
§ 1 pkt. 1 umowy
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa przedmiar robot, wydzielony
zakres z dokumentacji technicznej oraz przypisana w tym zakresie specyfikacja
wykonania i odbioru robót
§ 2 pkt. 2
Powyższe wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wydzielony zakres robót budowlano -
montażowych określony w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót oraz koszty
wymienione w § 1 pkt. 2
Pytanie 2.
Czy Zamawiający przewiduje rozliczenie w ramach robót dodatkowych, roboty wykonane w ilościach przewyższających ilości przewidziane w przedmiarze, a konieczne do realizacji zadania?
Pytanie 3.
Czy Zamawiający przewiduje rozliczenie w ramach robót dodatkowych roboty wykonane, przewidziane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej/ również w normach branżowych i zlecenia producenckich/ a nie przewidzianych w przedmiarze?
Odpowiedzi na pytania 2 i 3
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, a koniecznych do realizacji w ramach
załączonego przedmiaru, który został określony na podstawie wydzielonego zakresu
z dokumentacji technicznej, zostaną wykonywane po uzgodnieniu protokółu
konieczności i zawarciu stosownej umowy.
Pytanie 4.
Czy Zamawiający przewiduje rozliczenie w ramach robót dodatkowych roboty związane np. z ekspertyzą geologiczną na etapie wykonawstwa/ w dokumentacji przetargowej brak opinii geologicznej
Odpowiedź:
Konieczność wykonania ekspertyzy geologicznej określi na etapie realizacji inwestycji
inspektor nadzoru.
W przypadku konieczności jej wykonania, zlecenia dokona Zamawiający.
Pytanie 5.
Czy Zamawiający dopuszcza różnice w kosztorysie ofertowym w stosunku do załączonych przedmiarów?
Odpowiedź:
Nie dopuszcza się różnic kosztorysie ofertowym w stosunku do przedmiaru.
Ostróda, 22 października 2009
IGK-431/11/2009
Dotyczy: ,,Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wysoka Wieś etap II
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 ze zmian. ) Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania.
1. Prosimy o wyjaśnienie czy w zakres oferty wchodzi dostawa maszyny do czyszczenia kanalizacji typu RAK 42
Odpowiedź: w zakres oferty nie wchodzi dostawa maszyny do czyszczenia kanalizacji typu RAK 42
2. Skąd mają być zasilane elektrycznie szafy sterownicze przy przydomowych przepompowniach ścieków (brak schematów)- czy według odrębnego opracowania Zakładu Energetycznego czy z indywidualnych złączy kablowo-pomiarowych poszczególnych właścicieli posesji? W przedmiarach nie występują pozycje zasilenia szaf sterowniczych.
Odpowiedź: Szafy sterownicze mają być zasilane z indywidualnych złączy kablowo-pomiarowych
3. Proszę wyjaśnić różnice w ilościach przedmiarowych przydomowych przepompowni ścieków - w przedmiarach instalacji sanitarnej 8 szt., zaś instalacji elektrycznej -7 szt.
Odpowiedź: Jedna z powstałych przepompowni przydomowych nie obejmuje zasilenia w energię, zostanie zasilona w energię po zrealizowaniu zadania..
Ogłoszenie
Gmina Ostróda ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie pn. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wysoka Wieś etap II
- data publikacji ogłoszenia w BZP: 15.10.2009
I. Zamawiający
Gmina Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
www.gminaostroda.pl
e-mail:
poniedziałek-piątek 7.30-15.30
tel. 089 676 07 00 /fax. 089 676-07-90
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze. zm. ), zwanej dalej „ustawą”.
III. Sposób uzyskania SIWZ
SIWZ znajduje się na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1 , II piętro, pokój nr 312 na pisemny wniosek Wykonawcy.
1. Zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację nie później, niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
w sprawie przedmiotu zamówienia:
Jan Brzozowski (089 676-07-30) Roman Szewczyk (089 676-07-33), fax (089) 676 07 90
w sprawie treści SIWZ:
Magdalena Wajdyk (089 676-07-32)
Wykonawcy pobierający SIWZ ze strony internetowej Zamawiającego zobowiązani są pisemnego zawiadomienia o pobraniu dokumentacji w celu umożliwienia pełnego udziału w postępowaniu- dotyczy ewentualnych pytań i modyfikacji siwz.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Określenie kodu CPV 45.23.24.40-8
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłoczno-grawitacyjnej w n/w zakresie:
Kanalizacji sanitarnej:
- sieć kanalizacji tłocznej z rur PE fi 50-90 mm L-1.263mb,
- sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV fi 160 mm L-61mb,
- studnia rozprężna -1 szt.
Roboty należy wykonać zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
V. Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
VI. Informacja o ofertach wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia
rozpoczęcie:
- nie później niż 7 dni od przekazania placu budowy. zakończenie:
- do 31 maja 2010r.
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)
5. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w wyznaczonym terminie.
6. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. składanej oferty.
7. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) przynajmniej 3 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia.
8. Udzielą minimum 5 - letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem.
9. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz.
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w wysokości 5 000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych ) w terminie do dnia 05. 11. 2009 roku do godz. 10.00
X. Miejsce oraz termin składania ofert w siedzibie zamawiającego
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
I piętro, sekretariat
do 05 listopada 2009 do godziny 10.00
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie
- Cena oferty 100 %
XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 15.10.2009, ostatnia aktualizacja: 13.11.2009, odsłon: 1 145