Informacja o rozstrzygnięciu przetargu

 

Ostróda, 20 sierpnia 2008

IGK-341/7/2008

 

dotyczy: Przetarg na,, Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornowie”

 

Działając na podstawie art. 92 ust.2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007r.  Nr 223, poz. 1655) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,,Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornowie” została  wybrana oferta
 nr 1 złożona przez P.H.U. Moto-Truck Leszek Chmiel  ul. ks. P. Ściegiennego270 25-116 Kielce.

Oferta złożona przez  ww. firmę  była jedyną  ofertą złożoną w postępowaniu, spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i uzyskała podczas oceny ofert łącznie 500 punktów. 

 

 

Treść ogłoszenia

 

Ogłoszenie

 

Gmina Ostróda ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie

 

Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem uterenowionym 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ornowie

 

 

- data publikacji  ogłoszenia w BZP:    11.08 .2008

 

I. Zamawiający

 

Wójt Gmina Ostróda

ul. Mickiewicza 24

14-100 Ostróda

www.gminaostroda.pl

e-mail:

poniedziałek-piątek 7.30-15.30

tel./fax. 089 646-29-45

 

II. Tryb udzielenia zamówienia

 

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości szacunkowej powyżej 14 000 euro, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”.

 

III. Sposób uzyskania SIWZ

 

SIWZ znajduje się na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, II piętro, pokój nr 8 na pisemny wniosek Wykonawcy.

 

1. Zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację nie później, niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.

 

2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

w sprawie przedmiotu zamówienia:

Władysław Jankiewicz   (089 646-32-81 wew. 41), fax (089) 646-29-45.

w sprawie treści SIWZ:

Magdalena Wajdyk (089 646-32-81 wew. 37)

 

IV. Opis przedmiotu zamówienia

 

Określenie kodu CPV 34144210-3 wozy strażackie

Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem uterenowionym 4x4 w wersji GBA

 Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania: a)odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunkach zamówienia;

b) być fabrycznie nowy i zgodny z obowiązującymi normami; -rok produkcji 2008.

c) posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002).  

 

V. Informacja o ofertach częściowych

 

Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

 

VI. Informacja o ofertach wariantowych

 

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

 

VII. Termin wykonania zamówienia

 

Termin realizacji zamówienia - 31 października 2008

 

VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy:

 

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia,

 

b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

 

2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 9 SIWZ, na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” w odniesieniu do poszczególnych warunków.  

 

IX. Wymagania dotyczące wadium

 

Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w wysokości 10.000,00 zł ( słownie:  dziesięć tysięcy złotych ) w terminie do dnia   19 sierpnia  2008 roku  do godz. 9.00 

 

X. Miejsce oraz termin składania  ofert w siedzibie zamawiającego

 

 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:

Urząd Gminy Ostróda

ul. Mickiewicza 24

14-100 Ostróda

pokój nr 10, I piętro, sekretariat

 do 19 sierpnia  2008 do godziny 10.00

 

XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie

 

- Cena oferty 100 %

 

XII. Termin związania ofertą

 

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

 

XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

 

XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

 

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 11.08.2008, ostatnia aktualizacja: 21.08.2008, odsłon: 1 480


Od 2003 roku otrzymaliśmy
17350685
odsłon strony

Aktualnie mamy
25 gości