08/08/2007
RLP-341/2/2007
dotyczy: Przetarg nieograniczony ,,Adaptacja budynku koszarowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Ostródzie-etap II ”
Działając na podstawie art. 92 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,,Adaptacja budynku koszarowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Ostródzie-etap II ” została wybrana oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Krzysztof Krawczyk ul. Kołobrzeska 50H,10-434 Olsztyn. Oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowy Budowlane WITKA Krzysztof Krawczyk ul. Kołobrzeska 50H,10-434 Olsztyn uzyskała podczas oceny ofert łącznie 300 punktów.
Oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane WITKA Krzysztof Krawczyk ul. Kołobrzeska 50H,10-434 Olsztyn była jedyną ofertą złożoną w postępowaniu.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Pytania i odpowiedzi
Ostróda, 24 lipca 2007r.
RLP-341/2/2007
Dotyczy przetargu nieograniczonego na adaptację budynku koszarowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Ostródzie - Etap II
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 ze zm.)
W odpowiedzi na otrzymane zapytania w dniu 19.07.2007r. Wykonawców, w załączeniu przesyłamy odpowiedzi, które należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty dot. w/w postępowania przetargowego:
1. Dotyczy robót elektrycznych
Ostatnie dwie strony dokumentacji - schematy systemu GX (fabryczne ksero tych urządzeń). W kosztorysie inwestorskim brak jest jakichkolwiek danych na ten temat. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
W kosztorysie ofertowym robót elektrycznych należy przyjąć 2 detektory, 1 moduł alarmowy, 1 zawór MAG np. firmy GAZEX lub równoważny.
2. Dotyczy dokumentacji komputerowej - zasilanie energetyczne
a/. Niespójność schematów (TEK-1A-3B) sześć kompletów z rysunkiem i zestawieniem materiałów - w poszczególnych rozdzielniach jest od 6 do 9 obwodów a w zestawieniu materiałów jest ich 24 w każdej. Prosimy o wyjaśnienie. W przedmiarze poz. 9 jest 56 modułów i z tego wynika, że tylko jedna rozdzielnia TEK, natomiast w projekcie instalacji jest ich po dwie na każdym piętrze, w związku z tym powinno być ich 6 kompletów.
Odpowiedź:
W poz. 6 przedmiaru robót - montaż rozdzielnic, należy przyjąć ilość 6szt.
W poz. 9 przedmiaru robót należy przyjąć ilość 56 szt. modułów
W tabeli Zestawienie Materiałów poz. 26 należy przyjąć ilość 6 szt. rozdzielnic.
b/. Brak w kosztorysie układania koryt kablowych będących w opisie technicznym. Prosimy o informacje na ten temat.
Odpowiedź:
Dla sieci komputerowej - zasilanie elektryczne nie przewiduje się układania koryt kablowych.
c/. Rozdzielnia TEG-K rys. 1/14 zasilanie pod rozdzielnią w schemacie jest S311c-16 1 faz. a w opisie jest 3faz. 3xR301. Prosimy o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
Należy zastosować się do schematu Rozdzielni TEG-K rys. 1/14.
d/. Czy gniazda do sieci komputerowej mają być typu „DATA” czy zwykłe gniazda p/t podwójne, a jeśli mają być typu „DATA” to nie ma tego typu gniazd w tej wersji i należy przyjąć nie 86 tylko 172szt gniazd pojedynczych w systemie ramkowym. Prosimy o informacje na ten temat.
Odpowiedź:
Gniazda do sieci komputerowej należy przyjąć typu „DATA”, zgodnie z Zestawieniem Materiałów poz. 15 - gniazdo elektryczne 2x(230+N+P) w ilości 86 szt., co oznacza iż należy zastosować gniazda podwójne wraz z właściwym osprzętem.
e/. w poz. 13 jest montaż uchwytów do rur w ilości 30m, a w poz. 19 jest montaż tylko 1m rur na gotowych uchwytach. Prosimy o wyjaśnienie tego problemu.
Odpowiedź:
Pozycja 13 przedmiaru robót pozostaje bez zmian.
W pozycji 19 przedmiaru należy przyjąć 10mb rury f 47. Jak również w Tabeli Zestawienia Materiałów poz. 34 należy przyjąć 10mb.
Ogłoszenie
Gmina Ostróda ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie
ADAPTACJA BUDYNKU KOSZAROWEGO DLA POTRZEB URZĘDU GMINY W OSTRÓDZIE- ETAP II
- data publikacji ogłoszenia w BZP: 06.07.2007
I. Zamawiający
Wójt Gmina Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
www.gminaostroda.pl
e-mail:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.00-15.00
tel./fax. 089 646-29-45
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.
III. Sposób uzyskania SIWZ
SIWZ znajduje się na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, II piętro, pokój nr 8 na pisemny wniosek Wykonawcy.
1. Zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację nie później, niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
w sprawie przedmiotu zamówienia:
Jan Brzozowski (089 646-32-81 wew. 56), fax (089) 646-29-45.
Marek Wydrzyński (089 646-32-81 wew. 43)
w sprawie treści SIWZ:
Magdalena Wajdyk (089 646-32-81 wew. 37)
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Określenie kodu CPV 45453000-7
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu adaptacji istniejącego budynku koszarowego, zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, polegającej między innymi na wykonaniu robót zewnętrznych i wewnętrznych adaptacyjnych we wszystkich branżach byłego budynku koszarowego o kubaturze 5504m3.
Zamawiający w świetle obowiązujących przepisów dopuszcza zastosowanie na w/w obiekcie równoważnych materiałów charakteryzujących się cechami technicznymi i technologicznymi określonymi w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
W przypadku przedstawienia w ofercie zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych powodujących konieczność dokonania zmian w dokumentacji, w wycenie budowy należy uwzględnić koszt wykonania i zatwierdzenia zamiennej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich pozwoleń i uzgodnień w terminie określonym w SIWZ.
Zakres rzeczowy zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ, zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz dokonaną wizją lokalną.
V. Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
VI. Informacja o ofertach wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia - 31 lipca 2008
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych)w terminie wskazanym w SIWZ. pkt 7
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. składanej oferty.
6. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) przynajmniej 2 robót budowlanych na obiektach zabytkowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163)
8. Udzielą minimum 5 - cio letniej gwarancji na wszystkie roboty objęte zamówieniem.
9. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz.
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163) w wysokości 36.000,00 zł ( słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych ) w terminie do dnia 27 lipca 2007 roku do godz. 10.00
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
pokój nr 10, I piętro, sekretariat
do 27 lipca 2007 do godziny 10.00
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie
- Cena oferty 100 %
XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
PRZEDMIARY ROBÓT - Plik spakowany w formacie *.zip wielkość 3,82 MB
SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - Plik spakowany w formacie *.zip wielkość 24,9 MB
Sporządził/a: M. Wajdyk, J. Brzozowski
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 06.07.2007, ostatnia aktualizacja: 08.08.2007, odsłon: 1 331