Informacja o rozstrzygnięciu przetargu
Ostróda, 6 marzec 2008
IGK-341/2/2007
dotyczy: Przetarg na ,,Wymiana stolarki okiennej w adaptowanym budynku koszarowym nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 1 w Ostródzie”
Działając na podstawie art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2007r. Nr 223, poz. 1655) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie ,,Wymiana stolarki okiennej w adaptowanym budynku koszarowym nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 1 w Ostródzie” została wybrana oferta nr 1 złożona przez Zakład Stolarki Budowlanej ,,Sosnowicz” s.c. Ryszard, Jolanta, Jakub Sosnowicz, ul. Lubelska 37d 10-408 Olsztyn. Oferta złożona przez Zakład Stolarki Budowlanej ,,Sosnowicz” s.c. Ryszard, Jolanta, Jakub Sosnowicz, ul. Lubelska 37d, 10-408 Olsztyn uzyskała podczas oceny ofert łącznie 400 punktów.
Ponadto ważne oferty w postępowaniu złożyły firmy:
- oferta nr 2 złożona przez: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane, ,,AGAD” Sp. z o.o. ul. Chrzanowskiego 23b, 87-100 Toruń - liczba punktów 256,
- oferta nr 3 złożona przez: ,,HYDROTEST” mgr inż. Włodzimierz Głuszek, Niestachów nr 113 k/Kielc, 26-021 Daleszyce - liczba punktów 236,
- oferta na 4 złożona przez: Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp. z o.o. ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin - liczba punktów 352,
- oferta nr 5 złożona przez: Bracia Nowaccy S.C. Pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań - liczba punktów - 264,
- oferta na 6 złożona przez: ,,Okna - Kołodziejczyk” Janusz Kołodziejczyk, os. Mastalerze 33F, 34-451 Tylmanowa - liczba punktów 388.
z up. Wójta Gminy Ostróda
Andrzej Pęziński
Pytania i odpowiedzi
Ostróda, dnia 27.02.2008
IGK- 341/2/2008
Dotyczy: ,,Wymiana stolarki okiennej w adaptowanym budynku koszarowym Nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 1 w Ostródzie”
Na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655) poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami.
Pytanie 1.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 120 okien skrzynkowych natomiast zestawienie stolarki okiennej obejmuje większą ilość. Proszę o wskazanie typów okien wraz z ilościami będącymi przedmiotem zamówienia.
Odpowiedź.
Przedmiot i zakres zamówienia określony jest w Części II Rozdział 1 punkt 1,2 Przedmiot i zakres robót STWiOR oraz na rysunkach nr 14 i 15 Zestawienie stolarki okiennej.
Pytanie 2.
Zamawiający w przedmiarze robót podaje, iż nowe okna mają być zespolone, natomiast w załączonych rysunkach do SIWZ wynika, że mają to być okna krosnowe i skrzynkowe. Jaki typ okien jest przedmiotem zamówienia
Pytanie 3.
Z jakiego materiału maja być wykonane nowe okna, czy mają być wykonane z drzewa klejonego (np. sosna klejona z trzech warstw na mikrowczepy)?
Pytanie 4.
Jaki rodzaj okuć należy zastosować (klamki, zawiasy itd...)?
Pytanie 5.
Jaki rodzaj szyb? Czy mają to być szyby zespolone (proszę o podanie budowy np. 4/16/4)? Jakiej grubości mają być szyby (dotyczy skrzydeł zewnętrznych i wewnętrznych okien skrzynkowych)? Wskazane byłoby przesłanie przekroju budowy okna.
Odpowiedź.
Odpowiedź na pytania nr 2,3,4,5 zawarta jest w Części II Rozdział 2 punkt 2.2. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia STWiOR.
Pytanie 6.
Na schematach okien znajduje się informacja że wyszczególnione okna mają posiadać folie o podwyższonej wytrzymałości. Jaką klasę mają spełniać powyższe folie?
Odpowiedź.
Należy zastosować szyby klasy P2.
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie
Gmina Ostróda ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
Wymiana stolarki okiennej w adaptowanym budynku koszarowym Nr 1 przy ul. Jana III Sobieskiego 1 w Ostródzie
- data publikacji ogłoszenia w BZP: 12.02.2008
I. Zamawiający
Wójt Gmina Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
www.gminaostroda.pl
e-mail:
poniedziałek 8.00-16.00, wtorek-piątek 7.00-15.00
tel./fax. 089 646-29-45
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, z zachowaniem zasad określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”.
III. Sposób uzyskania SIWZ
SIWZ znajduje się na stronie internetowej www.bip.gminaostroda.pl oraz można ją otrzymać bezpłatnie w siedzibie Urzędu Gminy Ostróda ul. Mickiewicza 24, I piętro, pokój nr 8 na pisemny wniosek Wykonawcy.
1. Zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację nie później, niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie.
2. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:
w sprawie przedmiotu zamówienia:
Jan Brzozowski (089 646-32-81 wew. 56), fax (089) 646-29-45.
Marek Wydrzyński (089 646-32-81 wew. 43)
w sprawie treści SIWZ:
Magdalena Wajdyk (089 646-32-81 wew. 37)
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Określenie kodu CPV - 45421000-4
Przedmiotem zamówienia jest wymiana 120 sztuk drewnianych okien skrzynkowych wraz z drewnianymi parapetami z zachowaniem dotychczasowego podziału i kształtu ze względu na zabytkowych charakter obiektu zgodnie z posiadaną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
Zamawiający w świetle obowiązujących przepisów dopuszcza zastosowanie na w/w obiekcie równoważnych materiałów charakteryzujących się cechami technicznymi i technologicznymi określonymi w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
W przypadku przedstawienia w ofercie zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych powodujących konieczność dokonania zmian w dokumentacji, w wycenie budowy należy uwzględnić koszt wykonania i zatwierdzenia zamiennej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich pozwoleń i uzgodnień w terminie określonym w SIWZ.
Zakres rzeczowy zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ, zatwierdzoną dokumentacją techniczną, przedmiarami robót, specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót oraz dokonaną wizją lokalną.
V. Informacja o ofertach częściowych
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
VI. Informacja o ofertach wariantowych
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
VII. Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji zamówienia - 30 kwietnia 2008
VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. Wniosą wadium zgodnie z art. 45 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)w terminie wskazanym w SIWZ. pkt 7
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. składanej oferty.
6. Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres) przynajmniej 2 robót, na obiektach zabytkowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
8. Udzielą minimum 5 - cio letniej gwarancji na roboty objęte zamówieniem.
9. Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- Na potwierdzenie spełnienia ww. wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w siwz.
- Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
IX. Wymagania dotyczące wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) w terminie do dnia 3 marca 2008 roku do godz. 12.00
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Ostróda
ul. Mickiewicza 24
14-100 Ostróda
pokój nr 10, I piętro, sekretariat
do 4 marca 2008 do godziny 10.00
XI. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz ich znaczenie
- Cena oferty 100 %
XII. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XIII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
XIV. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót + Książka przedmiarów
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk, Jan Brzozows
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 13.02.2008, ostatnia aktualizacja: 06.03.2008, odsłon: 1 371