Przetarg unieważniony:
Unieważnienie 23.02.2006r. przez Wójta Gminy Ostróda.
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę
przeznaczoną przez zamawiającego
na sfinansowanie zamówienia.
POZYCJA 65595
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ostróda: adaptacja budynku koszarowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Ostródzie etap I
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Ostróda, do kontaktów: Marek Wydrzyński, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6462945,
.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku koszarowego dla potrzeb Urzędu Gminy w Ostródzie etap I.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu adaptacji istniejącego budynku koszarowego, zgodnie z posiadaną dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót polegającej między innymi na:
-wymianie pokrycia dachu wraz z instalacją odgromową
-wykonaniu izolacji pionowej ścian piwnic
-wykonaniu robót wyburzeniowych wewnętrznych.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: m.Ostróda.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.45.30.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarami robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.08.2006;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 12000.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
zgodnie ze SIWZ.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.01.2006, cena - 50 PLN.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.02.2006 godzina 09:30.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.02.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego pok. nr 10.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 06.12.2005.
data publikacji: 01.06.2006, ostatnia aktualizacja: 01.06.2006, odsłon: 1 150