Dotyczy: „Prowadzenieprzez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.; dalej: uPzp) informuję, że po dokonaniu oceny ofert złożonych w postępowaniu jw. i badaniu czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 91 ust 1 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
36,90
10,00
46,90
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część II- Szkoła Podstawowa w Durągu
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
36,90
10,00
46,90
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część III- Szkoła Podstawowa w Szyldaku
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
36,90
10,00
46,90
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część IV- Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część V- Szkoła Podstawowa w Zwierzewie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część VI- Szkoła Podstawowa w Samborowie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część VII- Szkoła Podstawowa w Lipowie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część VIII- Szkoła Podstawowa w Tyrowie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Część IX- Szkoła Podstawowa w Brzydowie
Ofertę nr 3 złożoną przez Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda. Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację- 100,00pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 60,00 pkt; termin płatności faktur - 40,00 pkt.
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Punktacja cena/termin płatności
Łączna punktacja
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
29,50
40,00
69,50
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill ul. Kolejowa 14, 14-100 Ostróda
60,00
40,00
100,00
Ostróda, 1 lipca 2019r.
ZP.271.16.2019
Informacja z otwarcia ofert
Dotyczy: „Prowadzenieprzez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.; dalej: uPzp) Zamawiający zamiesza informacje dotyczące postępowania pn„„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
130zł
3 dni
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część II- Szkoła Podstawowa w Durągu
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
130zł
3 dni
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część III- Szkoła Podstawowa w Szyldaku
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
1
Ośrodek Nauczania Jezyków Obcych ,, Języki Świata” Katarzyna Anna Rokicka ul. Sienkiewicza 49, 15-002 Bałystok
130zł
3 dni
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część IV- Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część V- Szkoła Podstawowa w Zwierzewie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część VI- Szkoła Podstawowa w Samborowie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część VII- Szkoła Podstawowa w Lipowie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część VIII- Szkoła Podstawowa w Tyrowie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Część IX- Szkoła Podstawowa w Brzydowie
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 24.640,00zł brutto
W postępowaniu jw. wpłynęły następujące oferty:
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto za 1 godz.
Termin płatności faktury
2.
Centrum Szkoleniowe IDEA Group Małgorzata Gąsińska ul. A9 11, 32-086 Węgrzce
162,00zł
30 dni
3.
Szkoła Językowa ,,4LANGUAGES” Nicolas E.T. Weatherill
80,00zł
30 dni
Przypominam jednocześnie, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Ogłoszenie nr 562448-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.
Gmina Ostróda: „Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu RPO Warmia Mazury 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostróda, krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego 1 , 14-100Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790. Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaostroda.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak www.bip.gminaostroda.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak www.bip.gminaostroda.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie
Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera Adres: Urząd Gminy Ostróda, Sekretariat ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Numer referencyjny: ZP.271.16.2019 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegają na: Prowadzeniu nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkołach Podstawowych Gminy Ostróda (Idzbark, Durąg, Szyldak, Pietrzwałd, Zwierzewo, Samborowo, Tyrowo, Brzydowo, Lipowo) w ramach projektu współfinansowanego z Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego 2014-2020. Harmonogram zajęć - 1h to jedna jednostka lekcyjna – 45 minut: Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część II - Szkoła Podstawowa w Durągu - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część III - Szkoła Podstawowa w Szyldaku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IV - Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część V - Szkoła Podstawowa w Zwierzewie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VI - Szkoła Podstawowa w Samborowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VII - Szkoła Podstawowa w Lipowie- liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część VIII - Szkoła Podstawowa w Tyrowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. Część IX - Szkoła Podstawowa w Brzydowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2. zajęcia dla każdej części zamówienia muszą być prowadzone przez native speakerów innowacyjnymi interaktywnymi metodami (aktywizujące metody, metoda projektów, zabawy ruchowe, itp.), prowadzone mają być w formie warsztatowej (2 dni warsztatowe na semestr/klasę, jeden dzień warsztatowy to 7 jednostek lekcyjnych) w okresie wakacji, ferii lub innych wolnych dni. Prowadzenie zajęć jednocześnie tego samego dnia dla wszystkich klas w jednej szkole, dlatego też jednocześnie należy zaangażować 6 native speakerów, inne rozwiązania ustalane będą na bieżąco wg. możliwości Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca musi zapewnić scenariusze zajęć. Na zajęcia nie zaplanowano podręczników. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne szkoły (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 5. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 4), 6. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Przepisy ust. 6 i 7 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
II.5) Główny kod CPV: 80500000-9 Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
2021-06-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do - 30.06.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PzpNie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. Zamawiający żąda przekazania w ciągu 3 od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika ogólnodostępnych dokumentu rejestrowych, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3) W przypadku spółki cywilnej należy przedłożyć stosowne umocowanie do reprezentowania wspólników spółki, tj. umowa spółki cywilnej lub uchwała wspólników lub pełnomocnictwo. 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . 3. W przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie. 4. Dopuszcza się zmianę terminów realizacji niniejszej umowy, o których mowa w § 2. Terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej), zmian wynikających z procesu nauczania mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania zamówienia. W takim przypadku termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej i czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, jak również dostosowany do procesu nauczania 5. Dopuszcza się zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 6. Dopuszcza się zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego lub wytycznych i zaleceń, Instytucji Zarządzającej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 7. Dopuszcza się zmianę wartości umowy, jeśli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w następujących przypadkach: 1) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę specjalnych rabatów, w takich przypadkach wartość umowy zostanie odpowiednio zmniejszona. Dopuszcza się także wprowadzenie zmian do umowy, dotyczących zmiany wartości brutto zamówienia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT (wartość netto zamówienia pozostaje bez zmian), jak również w przypadku wskazanym w § 5 ust. 13 pkt 2 umowy. 2) Zamawiający w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i częstotliwości godzin dydaktycznych podyktowanych sprawami organizacyjnymi niemożliwymi do przewidzenia w dniu podpisania umowy. 8. W przypadku, gdy zmianywpływają na łączną wartość umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany łącznej wartości umowy określonej w § 5 ust.2. 9. Dopuszcza się zmiany adresów do korespondencji ( w tym e-mail) oraz numerów telefonów i faksów kontaktowych. W takich przypadkach Zamawiający i Wykonawca przekażą sobie wzajemnie stosowne informacje. 10. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym, że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. 11. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 12. Zmiany dokonane z naruszeniem zapisów niniejszego paragrafu są nieważne z mocy przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-01, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznaneNie IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
1
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w w Szkole Podstawowej w Idzbarku w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w w Szkole Podstawowej w Idzbarku w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Harmonogram zajęć - 1h to jedna jednostka lekcyjna – 45 minut: Część I - Szkoła Podstawowa w Idzbarku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
2
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Durągu w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Durągu w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część II - Szkoła Podstawowa w Durągu - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
3
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Szyldaku w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Szyldaku w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część III - Szkoła Podstawowa w Szyldaku - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
4
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Pietrzwałdzie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Pietrzwałdzie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część IV - Szkoła Podstawowa w Pietrzwałdzie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
5
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Zwierzewie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Zwierzewie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część V - Szkoła Podstawowa w Zwierzewie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
6
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Samborowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Samborowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część VI - Szkoła Podstawowa w Samborowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
7
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Lipowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Lipowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część VII - Szkoła Podstawowa w Lipowie- liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
8
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Tyrowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Tyrowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część VIII - Szkoła Podstawowa w Tyrowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
Znaczenie
cena
60,00
termin płatności faktury
40,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
9
Nazwa:
„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Brzydowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Prowadzenie przez native speakerów nauki języka angielskiego dla uczniów kl. I-VI w Szkole Podstawowej w Brzydowie w ramach projektu ,,Szkolna akademia przyszłości”-rozwijanie kompetencji kluczowych w klasach I-VI” Część IX - Szkoła Podstawowa w Brzydowie - liczba jednostek lekcyjnych: - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII – VIII. 2019 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: VII.2019 r. – I. 2020 r. - 14/klasę x 5 klas = 70h w okresie: II.2019 r. – VIII. 2020 r. - 14/klasę x 6 klas = 84h w okresie: VII.2019 r. – VI. 2021 r. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 2021-06-30 5) Kryteria oceny ofert: