II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Otwartych Stref Aktywności w Gminie Ostróda
Numer referencyjny: ZP.271.22.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Otwartych Stref Aktywności w Brzydowie, Idzbarku, Szyldaku, Zwierzewie i Pietrzwałdzie na terenie Gminy Ostróda. Zadanie dofinansowane jest ze środków ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach „Programu Rozwoju Małej Infrastruktury Sportowo-Rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym – Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019”. 1. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Brzydowo - wariant podstawowy: - ławki – szt. 4, - kosze naśmieci – szt. 2 - stół do gry w ping-ponga – szt. 1, - stół do gry w szachów/chińczyka – szt. 1, - stojak rowerowy – szt. 1, - prasa nożna podwójna – szt. 1, - narciarz – szt. 1, - wyciskanie siedząc i wyciąg górny – szt. 1, - biegacz – szt. 1, - orbitrek – szt. 1, - jeździec – szt. 1, - rower – szt. 1, - wyciąg górny z pylonem – szt. 1, - tablica informacyjna OSA zgodna z wytycznymi programu – szt. 1, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej zwykłej, - roboty ziemne związane z montażem urządzeń w gruncie oraz porządkowe i towarzyszące, - wykonanie zieleni (nasadzenia, żywopłoty, trawniki). 2. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Idzbark- wariant podstawowy: - ławki – szt. 4, - kosze naśmieci – szt. 2 - stół do gry w szachów/chińczyka – szt. 1’ - stojak rowerowy – szt. 2, - prasa nożna podwójna – szt. 1, - wioślarz – szt. 1, - wyciąg górny z pylonem – szt. 1, - jeździec – szt. 1, - narciarz – szt. 1, - biegacz – szt. 1, - wyciskanie siedząc i wyciąg górny – szt. 1, - tablica informacyjna OSA zgodna z wytycznymi programu – szt. 1, - roboty ziemne związane z montażem urządzeń w gruncie oraz porządkowe i towarzyszące, - wykonanie zieleni (nasadzenia, żywopłoty, trawniki), 3. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Szyldak – wariant rozszerzony: - ławki – szt. 4 - kosze nas śmieci – szt. 2 - stół do gry w ping-ponga – szt. 1, - stół do gry w szachów/chińczyka – szt. 1’ - stojak rowerowy – szt. 1, - rower – szt. 1, - orbitrek – szt. 1, - narciarz – szt. 1, - wioślarz – szt 1, - wyciskanie siedząc i wyciąg górny – szt. 1, - wahadło podwójne – szt. 1, - biegacz – szt. 1, - prasa nożna podwójna – szt. 1, - wyciąg górny z pylonem – szt. 1, - zestaw sprawnościowy – szt. 2, - huśtawka – szt. 1, - tablica informacyjna OSA zgodna z wytycznymi programu – szt. 1, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej zwykłej, - roboty ziemne związane z montażem urządzeń w gruncie oraz porządkowe i towarzyszące, - wykonanie zieleni (nasadzenia, żywopłoty, trawniki). - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni żwirowej. 4. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Zwierzewo wariant rozszerzony: - ławki – szt. 4 - kosze nas śmieci – szt. 2 - stół do gry w ping-ponga – szt. 1, - stół do gry w szachów/chińczyka – szt. 1’ - stojak rowerowy – szt. 1, - rower – szt. 1, - orbitrek – szt. 1, - narciarz – szt. 1, - wioślarz – szt 1, - wyciskanie siedząc i wyciąg górny – szt. 1, - wahadło podwójna – szt. 1, - biegacz – szt. 1, - prasa nożna podwójna – szt. 1, - wyciąg górny z pylonem – szt. 1, - zestaw sprawnościowy – szt. 2, - huśtawka – szt. 1, - tablica informacyjna OSA zgodna z wytycznymi programu – szt. 1, - nawierzchnie z betonowej kostki brukowej zwykłej, - roboty ziemne związane z montażem urządzeń w gruncie oraz porządkowe i towarzyszące, - wykonanie zieleni (nasadzenia, żywopłoty, trawniki), - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni żwirowej. 5. Budowa Otwartej Strefy Aktywności w miejscowości Pietrzwałd wariant rozszerzony: - ławki – szt. 4 - kosze nas śmieci – szt. 2 - stół do gry w ping-ponga – szt. 1, - stół do gry w szachów/chińczyka – szt. 1’ - stojak rowerowy – szt. 1, - rower – szt. 1, - orbitrek – szt. 1, - narciarz – szt. 1, - wioślarz – szt 1, - wyciskanie siedząc i wyciąg górny – szt. 1, - wahadło podwójne – szt. 1, - biegacz – szt. 1, - prasa nożna podwójna – szt. 1, - wyciąg górny z pylonem – szt. 1, - zestaw sprawnościowy – szt. 1, - tablica informacyjna OSA zgodna z wytycznymi programu – szt. 1, - nawierzchnie z kostki betonowej brukowej zwykłej, - roboty ziemne związane z montażem urządzeń w gruncie oraz porządkowe i towarzyszące, - wykonanie zieleni (nasadzenia, żywopłoty, trawniki), - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie nawierzchni żwirowej. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robót. Prace realizować zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zamawiający w załączniku nr 9 umieścił wyjaśnienia dot. rozbieżności pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją. Obiekty powstałe w wyniku realizacji niniejszego zamówienia będą dostępne dla wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca ma obowiązek umieścić tablicę informującą o programie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3.2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 45000000-7– Roboty budowlane 45112723-9- Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 37535200-9- Wyposażenie placów zabaw 3.3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty w zakresie jakości zastosowanych materiałów oraz techniki wykonania robót jak również dostarczonych urządzeń. Termin gwarancji liczony jest od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 3.4. Na zrealizowany przedmiot umowy wykonawca sam określa okres gwarancji przy uwzględnieniu minimum 36 miesięcznego wymaganego okresu gwarancji jakości wykonanych prac, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji wykonawca proponuje, zgodnie z pkt 13.4 i pkt 13.5. 3.5. O ile w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 3.6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia (od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót) przez Wykonawcę, lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o prace w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040) Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 3.7. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenie o liczbie osób zatrudnionych przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, wykonujących prace jak w pkt 3.6. 3.8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia o liczbie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 3.8 będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez cały okres realizacji wykonanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. osób. Wykonawca ma obowiązek na wezwanie Zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie ww. osób na umowy o pracę. 3.9. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże część zamówienia, których cześć zamierza powierzyć podwykonawcom. Zgodnie z art. 36 b ust. 1, w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które będą wykonywane Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy podwykonawców. Dane podwykonawców wykonawca podaje w formularzu ofertowym lub wówczas kiedy będą oni znani. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy (załącznik nr 7 do siwz) w tym: a. wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu, b. informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiot są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu. 3.10.Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 lub oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, ze wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3.11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Treść pkt 3.10. stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 3.12.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania , przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia bez odrębnego wezwania. 3.13.Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przewidzianego do wykonania zadania inwestycyjnego w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty przetargowej.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45112723-9 |
37535200-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-10-10
II.9) Informacje dodatkowe: Zakończenie wykonywania przedmiotu umowy rozumiane jako dzień zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi do 10.10.2019r.