Ostróda, 26 stycznia 2021r.
ZP.271.16.2020
Strona Internetowa Zamawiającego
Ostróda, 14 stycznia 2021r.
Nr oferty | wykonawca | Cena ofertowa brutto | Zwiększona wydajność procesorów | Funkcjonalna karta zarządzalna |
1. | ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE ul. Grota Roweckiego 64/10, 14-500 Braniewo | 357.578,22zł | nie | tak |
2. | NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski ul. Grunwaldzka 19G, 14-100 Ostróda | 347.099,85zł | nie | tak |
Ogłoszenie nr 774331-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
zwiększona wydajność procesorów | 20,00 |
funkcjonalna karta zarządzalna | 20,00 |
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą być wprowadzone przez Strony zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 zmiana zapisów umowy może nastąpić w przypadku i zakresie: 2.1. zmiany terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy może ulec zmianie, w szczególności gdy zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą uważa się działania sił przyrody, takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź oraz inne zdarzenia takie jak: wojnę, zamieszki, skażenie radioaktywne itp. W takim przypadku strony ustalą nowy termin realizacji umowy, z tym, że maksymalny termin zakończenia będzie przypadał nie później niż 30 dni po zakończeniu okresu przerwy lub postoju spowodowanego wystąpieniem siły wyższej. 2.2. w przypadku zakończenia wytwarzania oprogramowania lub danego modelu sprzętu objętego ofertą lub wycofania ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP, Strony dopuszczają zmianę polegającą na dostarczeniu produktu zastępczego o parametrach spełniających wymagania minimalne określone w SOPZ; 2.3. w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanego oprogramowania lub sprzętu Strony dopuszczają zmianę polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w SOPZ dla produktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku z ujawnieniem wady. W przypadku wprowadzenia przez producenta nowej wersji oprogramowania lub nowego modelu sprzętu, Strony dopuszczają zmianę wersji oprogramowania lub modelu sprzętu pod warunkiem, że nowa wersja lub model spełniają wymagania minimalne określone w SOPZ; 3. Inne, w następujących przypadkach: 3.1. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy- w zakresie sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy; 3.2. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony – w zakresie niejasnych lub rozbieżnych pojęć; 3.3. zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przy udziale podwykonawców; 3.4. zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wysokości należnego podatku; 3.5. zmiany w zakresie sposobu realizacji umowy, wysokości wynagrodzenia, terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy oraz zakresu przedmiotowego umowy gdy: a. konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucją współfinansującą zamówienie, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; b. konieczność wprowadzenia tych zmian będzie następstwem zmian wytycznych i zaleceń instytucji współfinansującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4. Wszystkie powyższe postanowienia tworzą katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 5. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli stron w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 6. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany: 6.1. danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, 6.2. danych teleadresowych lub danych rejestrowych, 6.3. będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej dla stron umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Data przekazania do publikacji: 30.12.2020
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski
data publikacji: 30.12.2020, ostatnia aktualizacja: 26.01.2021, odsłon: 823