Ostróda, dnia 20.01.2020 r.
INF.271.1.2020
Informacja dot. rozstrzygnięcia procedury zapytania ofertowego w ramach zadania 10, „Zakup Aplikacji Antywirusowych” w związku z realizowanym przez Gminę Ostróda projektem pn.: „Informatyzacja urzędu i wdrożenie nowoczesnych eUsług w Gminie Ostróda”.
W związku z zakończeniem procedury zapytania ofertowego w dniu 16.01.2020r., w odpowiedzi na zapytanie ofertowe skierowane e-mailem w dniu 09.01.2020 r., dotyczące realizacji zadania 10, „Zakup Aplikacji Antywirusowych” 100 szt. na komputery i serwery z licencją abonamentową na 5 lat zgodnie ze szczegółowym opisem potrzeb Zamawiającego oraz specyfikacją techniczną.
Złożono dwie oferty:
1. Pulsar System, ul. Jęczmienna 3/1, 87-100 Toruń - 18 081,00 zł.
2. Dagma Bezpieczeństwo IT, Bażantów 4/2, 40-668 Katowice - 19 667,70 zł.
Wszyscy dwaj oferenci spełnili wymogi specyfikacyjne, a najtańszą ofertą okazała się oferta nr 1 firmy Pulsar System, ul. Jęczmienna 3/1, 87-100 Toruń w cenie brutto 18 081,00 zł.