Ostróda, 16 maja 2007 r.
341/5/07
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
Na podstawie art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych zawiadamia się, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na: „Opracowanie wniosku do wydania pozwolenia zintegrowanego dla instalacji IPPC oraz przygotowanie wniosków o wydanie emisyjnych pozwoleń sektorowych dla pozostałych instalacji, które powstają w ramach inwestycji „Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Rudnie koło Ostródy” zostało rozstrzygnięte.
Do realizacji zamówienia wybrano ofertę złożoną przez firmę: ENINA Andrzej Łuczak ul. Narutowicza 35/6 64 -100 Leszno.
Wyboru dokonano na podstawie kryterium SIWZ: najniższa cena.
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
Przewodniczący Zarządu Związku Gmin
Regionu Ostródzko-Iławskiego
„Czyste Środowisko”
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: ZUOK
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 17.05.2007, ostatnia aktualizacja: 17.05.2007, odsłon: 950