Zarządzenie Nr 90 /12
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 6 lipca 2012r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą
„Dowożenie uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Ostróda w roku szkolnym 2012/2013”.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zmianami/, zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na „Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Ostróda w roku szkolnym 2012/2013”
w składzie:
1. Przewodniczący - Janina Roman;
2. Z-ca Przewodniczącego -Danuta Kucharczuk;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek – Elżbieta Koziej;
5. Członek - Zbigniew Tomczyk
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 02.08.2012, ostatnia aktualizacja: 02.08.2012, odsłon: 828