Zarządzenie Nr 89/04
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 10 września 2004r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie wymiany lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ostróda
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz.U. 04.19.177 / zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na wykonanie wymiany lamp oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ostróda powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Marek Wydrzyński;
2. Zastępca przewodniczącego - Danuta Kucharczuk;
3. Sekretarz - Zbigniew Tomczyk;
4. Członek - Krzysztof Ruczyński.
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik do Zarządzenia.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
data publikacji: 28.11.2004, ostatnia aktualizacja: 28.11.2004, odsłon: 867