Zarządzenie Nr 68 /09
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 20 lipca 2009r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2009r.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. /, zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na zadanie Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Ostróda na 2009r.
powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Andrzej Pęziński;
2. Z-ca Przewodniczącego - Danuta Kucharczuk;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek - Teresa Ołowska;
5. Członek - Katarzyna Borowska
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 20.07.2009, ostatnia aktualizacja: 20.07.2009, odsłon: 904