Zarządzenie Nr 57/04
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 3 czerwca 2004r.
w sprawie powołania Komisji do odbioru istniejącego budynku koszarowego nr 1 przy ul. Czarnieckiego w Ostródzie
Na podstawie § 17 pkt. 12 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Ostródzie stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XXXVI/254/97 Rady Gminy w Ostródzie z dnia 27 listopada 1997r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Ostródzie, zmieniony uchwałą Nr X/100/99 Rady Gminy w Ostródzie z dnia 21 kwietnia 1999r. i uchwałą Nr XXXIV/278/01 Rady Gminy w Ostródzie z dnia 24 maja 2001r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko – Mazurskiego z dnia 17 lipca 2001r., Nr 59, poz. 961), oraz Zarządzeniem Nr 90a/03 Wójta Gminy Ostróda z dnia 1 października 2003r. i Zarządzeniem Nr 107/03 Wójta Gminy Ostróda z dnia 3 listopada 2003r., zarządzam co następuje:
§1. Powołuje się Komisję do odbioru dokumentacji remontowo - adaptacyjnej budynku koszarowego nr 1 przy ul. Czarnieckiego w Ostródzie z przeznaczeniem na siedzibę Urzędu Gminy i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w następującym składzie:
1. Jan Brzozowski - Przewodniczący;
2. Marek Wydrzyński - Zastępca Przewodniczącego;
3. Danuta Kucharczuk - Sekretarz;
4. Zbigniew Tomczyk - Członek;
5. Krzysztof Ruczyński - Członek.
§ 2. Komisja dokona odbioru co do zgodności z postanowieniami do umowy nr IGK - 222/2/2/03 z dnia 7 listopada 2003r. oraz na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego.
§ 3. Przewodniczący Komisji przedstawi protokół z prac komisji oraz zapozna Wójta z wszelkimi uwagami dotyczącymi przedmiotu odbioru do dnia 9 czerwca 2004r.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
data publikacji: 20.06.2004, ostatnia aktualizacja: 20.06.2004, odsłon: 830