Zarządzenie Nr   23/12

Wójta Gminy Ostróda

z dnia  21 lutego  2012r. 

 

w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą

 

Remonty świetlic wiejskich w miejscowościach: Pietrzwałd,

Wysoka Wieś, Reszki, Idzbark, Ostrowin gm. Ostróda

 

     Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010r.  Nr 113, poz. 759 z późn. Zm.),  zarządzam co następuje:

 

§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne

    

Remonty świetlic wiejskich w miejscowościach: Pietrzwałd, Wysoka Wieś, Reszki, Idzbark, Ostrowin gm. Ostróda

 

 

 powołuję komisję przetargową w składzie:

 

     1. Przewodniczący – Jan Brzozowski;

 

     2. Z-ca Przewodniczącego – Marek Wydrzyński;

 

     3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;

 

     4. Członek – Danuta Kucharczuk;

 

     5. Członek –  Janina Roman

 

      § 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1  do  Zarządzenia nr 9/09

         Wójta Gminy Ostróda  z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień      publicznych  w  Urzędzie Gminy Ostróda.

 

     § 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

     § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt Gminy Ostróda

Gustaw Marek Brzezin

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 21.03.2012, ostatnia aktualizacja: 21.03.2012, odsłon: 843


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16316220
odsłon strony

Aktualnie mamy
64 gości