Zarządzenie Nr 23/12
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 21 lutego 2012r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą
Remonty świetlic wiejskich w miejscowościach: Pietrzwałd,
Wysoka Wieś, Reszki, Idzbark, Ostrowin gm. Ostróda
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. Zm.), zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne
Remonty świetlic wiejskich w miejscowościach: Pietrzwałd, Wysoka Wieś, Reszki, Idzbark, Ostrowin gm. Ostróda
powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący – Jan Brzozowski;
2. Z-ca Przewodniczącego – Marek Wydrzyński;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek – Danuta Kucharczuk;
5. Członek – Janina Roman
§ 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09
Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 21.03.2012, ostatnia aktualizacja: 21.03.2012, odsłon: 843