Zarządzenie Nr 162/2019
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 18 września 2019 r.
 
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą: „Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 153103N Pietrzwałd – wieś II wraz z kanalizacją deszczową w m. Pietrzwałd”
 
    Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
 
    § 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie ,, Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr 153103N Pietrzwałd – wieś II wraz z kanalizacją deszczową w m. Pietrzwałd”, powołuje się komisję przetargową w składzie:
 
    1) Przewodniczący – Tadeusz Zgrzebski;
    2) Członek – Zbigniew Tomczyk;
    3) Członek – Piotr Rećko;
    4) Członek – Monika Klimowska;
    5) Sekretarz - Magdalena Wajdyk.
 
    § 2. Regulamin pracy komisji przetargowej określa załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
 
    § 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
 
    § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

 

Data przekazania do publikacji: 20.09.2019
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 20.09.2019, ostatnia aktualizacja: 20.09.2019, odsłon: 349


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16216644
odsłon strony

Aktualnie mamy
71 gości