Zarządzenie nr 148/11
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 22 grudnia 2011 roku
w sprawie powołania zespołu do spraw wdrożenia w gminie Ostróda przepisów ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2011r. Nr 152, poz.897)
Na podstawie § 11 pkt 12 załącznika do Zarządzenia Nr118/10 Wójta Gminy Ostróda z dnia 18 października 2010 roku w sprawie nadania regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda zarządzam co następuje:
§ 1. Powołuję zespół do spraw wdrożenia przepisów ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw w składzie:
1. Szewczyk Roman- Przewodniczący;
2. Ruczyński Krzysztof- Sekretarz;
3. Klimowska Monika- Członek;
4. Borowska Katarzyna- Koordynator prawny;
5. Jabłonka Artur- Koordynator informatyczny.
§ 2. Zadaniem zespołu jest:
- ustalenie zadań oraz harmonogramu wdrożenia przepisów ustawy z dnia 1 lipca 2011 r.o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z dnia 25 lipca 2011 r.);
- opracowanie koncepcji funkcjonowania systemu dotyczącego utrzymania czystości i porządku, warunków wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
i zagospodarowania tych odpadów oraz warunków udzielania zezwoleń podmiotom świadczącym usługi w zakresie uregulowanym w w/w ustawie;
- przyjęcie rozwiązań z zakresu oprogramowania informatycznego do obsługi realizacji w/w zadań;
- przygotowanie projektów aktów prawa miejscowego dotyczących wdrożenia przepisów w/w ustawy.
§ 3. Zespół niezwłocznie po wykonaniu określonych w § zadań przedstawi je w formie opracowanych dokumentów Wójtowi Gminy Ostróda.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Krzysztof Ruczyński
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 03.01.2012, ostatnia aktualizacja: 03.01.2012, odsłon: 924