Zarządzenie Nr 14/12
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 06 lutego 2012 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda.
Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) - zarządzam co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ostróda stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 118/10Wójta Gminy Ostróda z dnia 18 października 2010 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda wprowadza się następujące zmiany:
1/ w § 4 po ust. 4 dodaje się ust.5 o brzmieniu:
„§4.5. W urzędzie powołany jest koordynator ds. zamówień publicznych.”
2/ po § 29a dodaje się § 29b obrzmieniu:
„§ 29b.1. Koordynator ds. zamówień publicznych , do zadań którego należy:
1)sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych na podstawie planów przekazanych przez kierowników referatów,
2)stworzenie SIWZ, sporządzanie ogłoszenia oraz terminowa jego publikacja na wymaganych ustawowo stronach internetowych,
3) wydawanie SIWZ,
4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w roli sekretarza,
5) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania wraz z dokumentacją pracy komisji,
6) prowadzenie rejestru umów w sprawach zamówień publicznych,
7) wnioskowanie w porozumieniu z kierownikiem danego referatu o powołanie komisji przetargowej,
8) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji sprawozdawczej,
9) udział w rozstrzyganiu protestów w zamówieniach,
10)stały monitoring przepisów i bieżące informowanie kierownika jednostki o zmianach,
11)zgłaszanie kierownikowi jednostki wszelkich problemów i nieprawidłowości w zakresie zamówień publicznych,
12)opracowanie projektów aktów wewnętrznych dotyczących stosowania zamówień w urzędzie,
13)prowadzenie szkoleń wewnętrznych pracowników urzędu w zakresie zamówień publicznych,
14)opracowanie zasad stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych w urzędzie oraz pomoc w tym zakresie kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych,
15)opracowywanie wzorów niezbędnych rejestrów i zestawień dokumentujących realizację zamówień publicznych,
16)nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem postępowania o zamówienie publiczne przez pracowników urzędu.
2. Funkcję koordynatora pełni Inspektor ds. zamówień publicznych.
3. Koordynator ds. zamówień publicznych podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Ostróda.
3/ załącznik Nr 2 do Regulaminu otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 08.02.2012, ostatnia aktualizacja: 08.02.2012, odsłon: 802