Zarządzenie Nr 14/12

Wójta Gminy Ostróda

z dnia 06 lutego 2012 r.

 

zmieniające zarządzenie w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda.

 

      Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 08 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) - zarządzam co następuje:

 

      § 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Ostróda stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 118/10Wójta Gminy Ostróda z dnia 18 października 2010 r. w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Ostróda wprowadza się następujące zmiany:

 

1/ w § 4 po ust. 4 dodaje się ust.5 o brzmieniu:

 

„§4.5. W urzędzie powołany jest koordynator ds. zamówień publicznych.”

 

2/ po § 29a dodaje się § 29b obrzmieniu:

 

„§ 29b.1. Koordynator ds. zamówień publicznych , do zadań którego należy:

 

1)sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych na podstawie planów przekazanych przez kierowników referatów,

 

2)stworzenie SIWZ, sporządzanie ogłoszenia oraz terminowa jego publikacja na wymaganych ustawowo stronach internetowych,

 

3) wydawanie SIWZ,

 

4) uczestnictwo w pracach komisji przetargowej w roli sekretarza,

 

5) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji postępowania wraz z dokumentacją pracy komisji,

 

6) prowadzenie rejestru umów w sprawach zamówień publicznych,

 

7) wnioskowanie w porozumieniu z kierownikiem danego referatu o powołanie komisji przetargowej,

 

8) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji sprawozdawczej,

 

9) udział w rozstrzyganiu protestów w zamówieniach,

 

10)stały monitoring przepisów i bieżące informowanie kierownika jednostki o zmianach,

 

11)zgłaszanie kierownikowi jednostki wszelkich problemów i nieprawidłowości w zakresie zamówień publicznych,

 

12)opracowanie projektów aktów wewnętrznych dotyczących stosowania zamówień w urzędzie,

 

13)prowadzenie szkoleń wewnętrznych pracowników urzędu w zakresie zamówień publicznych,

 

14)opracowanie zasad stosowania przepisów z zakresu zamówień publicznych w urzędzie oraz pomoc w tym zakresie kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych,

 

15)opracowywanie wzorów niezbędnych rejestrów i zestawień dokumentujących realizację zamówień publicznych,

 

16)nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem postępowania o zamówienie publiczne przez pracowników urzędu.

 

      2. Funkcję koordynatora pełni Inspektor ds. zamówień publicznych.

 

      3. Koordynator ds. zamówień publicznych podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Ostróda.

 

3/ załącznik Nr 2 do Regulaminu otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

 

      § 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Ostróda

Gustaw Marek Brzezin

Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 08.02.2012, ostatnia aktualizacja: 08.02.2012, odsłon: 802


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16215503
odsłon strony

Aktualnie mamy
85 gości