Okruszki strony
Jesteś tutaj:
Zarządzenie Nr 13/2023
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 03 lutego 2023r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia odbioru zadania inwestycyjnego pn: „Wykonanie otworów eksploatacyjnych nr 1 i 2 na działce nr 7/32 obręb Górka z utworów czwartorzędowych dla potrzeb budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Górka”.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2023r. poz.40 ), Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
§ 1. 1. Powołuję komisję do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego pn: „Wykonanie otworów eksploatacyjnych nr 1 i 2 na działce nr 7/32 obręb Górka z utworów czwartorzędowych dla potrzeb budowy Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Górka”.
2. W skład komisji wchodzą:
1) Grzegorz Kastrau– przewodniczący
2) Jan Brzozowski– członek,
3) Marek Wydrzyński – członek.
§ 2 1. Odbioru należy dokonać przy udziale inspektora nadzoru, wykonawcy.
2.O terminie czynności odbioru należy zawiadomić radnego z okręgu Kajkowo oraz sołtysa sołectwa Górka.
§ 3 Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania odbioru zadania inwestycyjnego.
§ 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Data przekazania do publikacji: 27.02.2023
Osoba przekazująca: Roman Szewczyk
Sporządził/a: Roman Szewczyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski
data publikacji: 27.02.2023, ostatnia aktualizacja: 27.02.2023, odsłon: 81