Zarządzenie Nr 123/2013

Wójta Gminy Ostróda

z dnia 28 października 2013r.

 

w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach  2014 - 2017”.

 
     Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm. / Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
 
     § 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Obsługę bankową budżetu gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017, powołuje się komisję przetargową w składzie:
 

  1) Przewodniczący - Danuta Kucharczuk;

  2) Członek - Cezary Wawrzyński;

  3) Członek - Barbara Bigaj;

  4) Członek - Małgorzata Leszczyńska.

  5) Sekretarz - Magdalena Wajdyk.

 
     § 2. Regulamin pracy komisji przetargowej określa załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
 
     § 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
 
     § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 
Data przekazania do publikacji: 30.10.2013r.
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 30.10.2013, ostatnia aktualizacja: 30.10.2013, odsłon: 1 016


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16333961
odsłon strony

Aktualnie mamy
191 gości