Okruszki strony
Jesteś tutaj:
Zarządzenie Nr 123/2013
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 28 października 2013r.
w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na wykonanie zadania pod nazwą: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach 2014 - 2017”.
Na podstawie art.19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm. / Wójt Gminy Ostróda zarządza, co następuje:
§ 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Obsługę bankową budżetu gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach 2014-2017”, powołuje się komisję przetargową w składzie:
1) Przewodniczący - Danuta Kucharczuk;
2) Członek - Cezary Wawrzyński;
3) Członek - Barbara Bigaj;
4) Członek - Małgorzata Leszczyńska.
5) Sekretarz - Magdalena Wajdyk.
§ 2. Regulamin pracy komisji przetargowej określa załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.
§ 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Data przekazania do publikacji: 30.10.2013r.
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -
data publikacji: 30.10.2013, ostatnia aktualizacja: 30.10.2013, odsłon: 1 016