Zarządzenie Nr 116/09

Wójta Gminy Ostróda

z dnia 14 grudnia 2009r.

 

w sprawie przeprowadzenia zamówienia publicznego na: wykonanie zadania pod nazwą Konserwacja oświetlenie ulicznego na terenie gminy Ostróda w latach 2010 - 2012

 

      Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm. /, zarządzam co następuje:

 

      § 1. Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na zadanie Konserwacja oświetlenie ulicznego na terenie gminy Ostróda w latach 2010 - 2012.

 

powołuję komisję przetargową w składzie:

 

      1. Przewodniczący - Jan Brzozowski;

 

      2. Z-ca Przewodniczącego - Danuta Kucharczuk;

 

      3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;

 

      4. Członek - Zbigniew Tomczyk;

 

      5. Członek - Marek Wydrzyński

 

      § 2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 Wójta Gminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Ostróda.

 

      § 3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

      § 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Ostróda

Gustaw Marek Brzezin

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 15.12.2009, ostatnia aktualizacja: 15.12.2009, odsłon: 996


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16152773
odsłon strony

Aktualnie mamy
41 gości