Zarządzenie Nr 105/2013
Wójta Gminy Ostróda
z dnia 20 września 2013r.
w sprawie przeprowadzenia zamówieniapublicznego na wykonanie zadania pod nazwą: „Pełnieniefunkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: „Budowa infrastrukturytechnicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda”.
Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2013r. poz. 907 zpóźn. zmianami/, zarządzam co następuje:
§ 1. Do przygotowania iprzeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowainfrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda”, powołuję komisję przetargową w składzie:
1. Przewodniczący - Jan Brzozowski;
2. Z-ca Przewodniczącego - Roman Szewczyk;
3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;
4. Członek - Danuta Kucharczuk;
5. Członek - Marek Wydrzyński.
§2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 WójtaGminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznychw Urzędzie Gminy Ostróda.
§3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyborunajkorzystniejszej oferty.
§ 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Data przekazania do publikacji: 24.09.2013r.
Osoba przekazująca: MagdalenaWajdyk
Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Beata Czerkas
data publikacji: 24.09.2013, ostatnia aktualizacja: 30.09.2013, odsłon: 909