Zarządzenie Nr 105/2013

Wójta Gminy Ostróda

z dnia 20 września 2013r.

 

w sprawie przeprowadzenia zamówieniapublicznego na wykonanie zadania pod nazwą: „Pełnieniefunkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: „Budowa infrastrukturytechnicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda”.

 

     Na podstawie art.19 ust.1 ustawy z dnia 29stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2013r. poz. 907 zpóźn. zmianami/, zarządzam co następuje:

 

     § 1. Do przygotowania iprzeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne na „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Budowainfrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda”, powołuję komisję przetargową w składzie:

 

     1. Przewodniczący - Jan Brzozowski;

 

     2. Z-ca Przewodniczącego - Roman Szewczyk;

 

     3. Sekretarz - Magdalena Wajdyk;

 

     4. Członek - Danuta Kucharczuk;

 

     5. Członek - Marek Wydrzyński.

 

     §2. Nadaję komisji regulamin pracy stanowiący załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 9/09 WójtaGminy Ostróda z dnia 16 lutego 2009r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznychw Urzędzie Gminy Ostróda.

 

     §3. Komisja kończy swoją pracę z chwilą dokonania wyborunajkorzystniejszej oferty.

 

     § 4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Ostróda

Bogusław Fijas

 

Data przekazania do publikacji: 24.09.2013r.

Osoba przekazująca: MagdalenaWajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Beata Czerkas

 

data publikacji: 24.09.2013, ostatnia aktualizacja: 30.09.2013, odsłon: 909


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16303105
odsłon strony

Aktualnie mamy
73 gości