Ogłoszenie
Wójt Gminy Ostróda zawiadamia mieszkańców, że dnia 22 grudnia 2016 r. o godz. 10.00 odbędzie się XXVI Sesja Rady Gminy Ostróda w kadencji 2014-2018
Planowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Przyjęcie protokołów z obrad XXIV i XXV Sesji Rady Gminy Ostróda.
3. Sprawozdanie Wójta o pracy w okresie między sesjami.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Ostróda na 2016 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostróda na lata 2016 - 2029.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2016.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania i wysokości diety przysługującej sołtysom sołectw Gminy Ostróda.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy deklaracji na podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny oraz informacji w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki dotacji przedmiotowej dla Zakładu Obsługi Komunalnej w Ostródzie.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii w przedmiocie uznania lasów położonych na terenie gminy Ostróda, będących własnością Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Stare Jabłonki, za ochronne.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2017 rok.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Ostróda a Gminą Miejską Ostróda w sprawie powierzenia zadania z zakresu lokalnego transportu zbiorowego.
13. Podjęcie uchwały w sprawie Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla Gminy Ostróda na 2017 rok.
14. Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ostróda na lata 2017 - 2028.
15. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu gminy Ostróda na 2017 rok.
W tym punkcie:
1. Omówienie projektu budżetu przez Wójta Gminy.
2. Przedstawienie opinii właściwej miejscowo Regionalnej Izby Obrachunkowej.
3. Przedstawienie ostatecznej opinii i wniosków stałej komisji właściwej do spraw budżetu.
4. Zgłoszenie ewentualnych autopoprawek do projektu uchwały przez Wójta.
5. Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej.
6. Głosowanie ewentualnych poprawek i autopoprawek do projektu uchwały budżetowej.
7. Odczytanie ostatecznej wersji projektu uchwały budżetowej.
8. Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej.
16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Warmińsko-Mazurskiemu.
17. Interpelacje i zapytania radnych i sołtysów.
18. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
19. Wolne wnioski i informacje.
20. Zamknięcie obrad sesji Rady Gminy Ostróda.
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
Data przekazania do publikacji: 07.12.2016r.
Osoba przekazująca: Agnieszka Jakubowska
data publikacji: 07.12.2016, ostatnia aktualizacja: 03.01.2017, odsłon: 951