Informacja o wynikach naboru

WÓJT GMINY OSTRÓDA

(Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda)

 

informuje, że w wyniku przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze:

Podinspektor do spraw wymiaru podatków i opłat

wybrany został kandydat: Pani Beata Milewska-Piotrowska

zamieszkała ..............................

Uzasadnienie dokonanego wyboru

Wybrana osoba spełnia wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze

i uzyskała najwyższą liczbę punktów podczas analizy dokumentów.

 

5 czerwca 2018 r.

Wójt Gminy Ostróda

Bogusław Fijas

 

 

 
 
WÓJT GMINY OSTRÓDA
(Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1,14-100 Ostróda)
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Podinspektor do spraw wymiaru podatków i opłat
 
     1. Wymagania niezbędne:
 
  1/ posiadanie obywatelstwa polskiego;
 
  2/ wykształcenie wyższe lub średnie i 3- letni staż pracy;
 
  3/ posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
 
  4/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 
  5/ nieposzlakowana opinia.
 
     2. Wymagania dodatkowe:
 
  1/ doświadczenie w pracy w jednostkach administracji samorządowej;
 
  2/ znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego;
 
  3/ znajomość przepisów administracyjnych i norm ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustaw: ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, o samorządzie gminnym;
 
  4/ umiejętność pracy w zespole;
 
  5/ obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, skrupulatność, dokładność;
 
  6/ dobry stan zdrowia.
 
     3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 
  1/prowadzenie ewidencji podatkowej w oparciu o dane wynikające z:
 
  a/ ewidencji gruntów i budynków starostwa powiatowego,
 
  b/ informacji i deklaracji składanych przez podatników.
 
  2/ egzekwowanie obowiązku składania deklaracji podatkowych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego.
 
  3/ prowadzenie analizy i ewidencjonowanie składanych deklaracji i ich zmian.
 
  4/ wszczynanie postanowień podatkowych w stosunku do podatników, którzy w deklaracjach podatkowych wykazali dane budzące wątpliwości a mające wpływ na wymiar podatku.
 
  5/ dokonywanie wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości za dany rok podatkowy osobom fizycznym, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 
  6/ przygotowanie decyzji wymiarowych w systemie komputerowym i udokumentowanie ich doręczenia podatnikom .
 
  7/ bieżące dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych przypisów i odpisów na podstawie deklaracji podatkowych i decyzji.
 
  8/ prowadzenie rejestru wymiarowego.
 
  9/ aktualizowanie na bieżąco danych związanych z wymiarem podatków i opłat.
 
  10/ stosowanie ulg i zwolnień obowiązujących w podatku rolnym i leśnym.
 
  11/ prowadzenie ewidencji skutków finansowych ulg ustawowych udzielonych przez Radę gminy i przez organ podatkowy w zakresie podatków.
 
  12/ analiza powszechności opodatkowania poprzez:
 
  a/ lustrację nieruchomości w terenie,
 
  b/ porównywanie zapisów z ewidencją gruntów i budynków starostwa powiatowego.
 
  13/ ustalanie na podstawie ewidencji podatkowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń .
 
     4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 
  a/ pełen wymiar czasu pracy;
 
  b/ wynagrodzenie wg. grupy X;
 
  c/ praca w Urzędzie Gminy, na terenie gminy i miasta Ostróda;
 
  d/ praca z wykorzystaniem monitora ekranowego;
 
  e/ praca administracyjno-biurowa.
 
     5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.
 
     6. Wymagane dokumenty:
 
  1) list motywacyjny;
 
  2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
 
  3) dokument poświadczający wykształcenie (w tym kserokopie dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów);
 
  4) kserokopie świadectw pracy;
 
  5) kserokopia dowodu osobistego;
 
  6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
 
  7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
 
  8) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
 
  9)oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
 
  10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
 
  11) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
 
     7. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
     Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze- Podinspektor do spraw wymiaru podatków i opłat na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 4 czerwca 2018 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
 
     8. Informacje dodatkowe:
 
     Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone „za zgodność” przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być przez niego podpisane. List motywacyjny oraz CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r., poz. 922 z późn.zm.).
 
     Postępowanie w sprawie naboru prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Ostróda odrębnym zarządzeniem. W przypadku konieczności przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, uczestnicy dopuszczeni do dalszego etapu otrzymają pisemne lub telefoniczne zawiadomienie o miejscu i terminie spotkania.
 
     Kandydat wyłoniony w drodze naboru i zaakceptowany przez Wójta, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć w Urzędzie Gminy Ostróda zaświadczenie o niekaralności.
 
     Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Ostróda oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.gminaostroda.pl).
 
Ostróda, dnia 21 maja 2018 r.
 
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

Wójt Gminy Ostróda

Bogusław Fijas

 

Data przekazania do publikacji: 21.05.2018
Osoba przekazująca: Elżbieta Kulesza

Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 21.05.2018, ostatnia aktualizacja: 21.05.2018, odsłon: 1 160


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16332596
odsłon strony

Aktualnie mamy
121 gości