Ostróda, 29 grudnia 2020r.
ZP.271.13.2020
 
Strona internetowa Zamawiającego
dotyczy: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt”
 
 Zgodnie z art. 92 ust. 12ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 1843z późn. zm.; dalej: uPzp) informuję, że po dokonaniu oceny ofert złożonych w postępowaniu jw. i badaniu czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu jako najkorzystniejszą na podstawie na podstawie art. 91 ust. 1 uPzp wybrano ofertę nr 1 złożoną przez Fundacja Alarmowy Fundusz Nadziei na Życie 14-100 Ostróda, ul. Jagiełły 5/19
 
 Oferta spełniła wszystkie wymogi formalne i merytoryczne określone dla postępowania i otrzymała najwyższą łączną punktację-100pkt. Punktacja przyznana w poszczególnych kryteriach oceny ofert: cena- 50 pkt; czas reakcji - 50,00 pkt. Oferta była jedyna ofertą złożoną w przedmiotowym postepowaniu.
 
 
Ostróda, 18 grudnia  2020r.
ZP.271.13.2020
 
 
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
 
dotyczy:  Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt”
 
 
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. z 2019r. poz. 1843.; dalej: uPzp) Zamawiający zamiesza informacje dotyczące postępowania pn.: „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt”
 
Zamawiający na sfinansowanie  zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę zgodnie z planem budżetu: 375.000,00 brutto.
 
 
Oferta nr 1 Fundacja Alarmowy Fundusz Nadziei na Życie
14-100 Ostróda, ul. Jagiełły 5/19
Cena jednostkowa brutto
Lp.
Rodzaj usługi
 
1.
utrzymanie zwierząt w schronisku/1 miesiąc (badanie, szczepienie, odrobaczenie, drobne zabiegi, konieczna eutanazja, sterylizacja, dokumentacja fotograficzna, kwarantanna, etc.)
30.000,00zł/
1 miesiąc
2.
wyłapanie 1 psa wraz z podstawową opieką weterynaryjną
0,00zł/
1 szt.
3.
wyłapanie 1 psa wraz z podstawową opieką weterynaryjną w przypadku wyłapania większej ilości psów z tego samego miejsca licząc od drugiego i każdego kolejnego w ramach jednego transportu
0,00 zł/
1 szt.
4.
wyłapanie 1 kota wraz z podstawową opieką weterynaryjną
0,00zł/
1 szt.
5.
wyłapanie 1 kota wraz z podstawową opieką weterynaryjną w przypadku wyłapania większej ilości kotów z tego samego miejsca licząc od drugiego i każdego kolejnego kota w ramach jednego transportu
0,00 zł/
1 szt.
Proponowany czas reakcji 1 godziny.
 
Wykonawcy zaakceptowali warunki płatności określone w wzorze umowy oraz termin wykonania zamówienia.  Przypominam jednocześnie, że Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej powyższej informacji, zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody że powiązania  z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
 

Ogłoszenie nr 764914-N-2020 z dnia 10.12.2020 r.
Gmina Ostróda: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostróda, krajowy numer identyfikacyjny 51074325500000, ul. Jana III Sobieskiego   1 , 14-100  Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896760780, e-mail , faks 896760790.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaostroda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.gminaostroda.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gminaostroda.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
Urząd Gminy Ostróda, Sekretariat ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt
Numer referencyjny: ZP.271.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt” i dotyczy usług związanych z wyłapywaniem psów i kotów z terenu Gminy Ostróda oraz zapewnienie opieki nad bezdomnymi psami i kotami na zlecenie Zamawiającego. 4.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zapewnienie miejsca bezdomnym zwierzętom (psom i kotom) z terenu gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt oraz zapewnienie utrzymania tych zwierząt w schronisku. 2) Przejęcie 82 bezdomnych zwierząt (psów i kotów) i zapewnienie opieki w schronisku dla bezdomnych zwierząt (dane ilościowe mogą ulec zmianie – jest to ilość zwierząt będących pod opieką zamawiającego na chwilę sporządzania opisu przedmiotu zamówienia. Średnia miesięczna ilość zwierząt przebywających w schronisku w okresie od stycznia do października 2020 wynosiła 84 sztuki. (Maksymalna ilość zwierząt objętych zleceniem do 100 sztuk). 3) Przetransportowanie wszystkich zwierząt będących pod opieką Gminy Ostróda i znajdujących się na terenie Gminy Ostróda na koszt i ryzyko Wykonawcy do schroniska dla zwierząt prowadzonego przez Wykonawcę. Transport zwierząt powinien zacząć się po rozpoczęciu świadczenia usługi i zakończyć się w ciągu 14 dni. 4) Zapewnienie opieki dla zwierząt (psów i kotów) odebranych właścicielom decyzją Wójta Gminy Ostróda, zgodnie przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638). 5) Zapewnienie opieki weterynaryjnej polegającej na kontroli stanu zdrowia zwierząt (psów i kotów) w schronisku, prowadzeniu profilaktyki i leczenia oraz zwalczaniu pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych u zwierząt, sprawowanej przez osobę posiadającą uprawnienia lekarza weterynarii. 6) Sprawowanie całodobowej opieki nad zwierzętami przebywającymi w schronisku, polegającej na właściwym dla danego gatunku zwierząt żywieniu, utrzymywaniu czystości i fachowej opiece weterynaryjnej. 7) Prowadzenie dyżurów telefonicznych w godzinach od 7:30 do 15:30 w celu odbierania zgłoszeń dokonywanych przez pracownika Urzędu Gminy dotyczących bezdomnych zwierząt znajdujących się na terenie Gminy Ostróda (w przypadkach zagrożenia życia lub zdrowia ludzi przyjmowanie zgłoszeń całodobowo od pracownika Urzędu Gminy lub policji). 8) Zapewnienie niezbędnego personelu do opieki nad zwierzętami. 9) Przeprowadzenie zabiegów weterynaryjnych, zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638). 10) Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ostróda i przewożenie ich do schroniska przy użyciu środka transportu, przystosowanego do przewozu zwierząt, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638), na podstawie obowiązującej uchwały Rady Gminy Ostróda w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Ostróda. 11) Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na terenie Gminy Ostróda, zgodnie z ustawą o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638). 12) W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców Gminy Ostróda przed atakami zwierząt, Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłapania niezwłocznie od chwili zgłoszenia. W pozostałych przypadkach Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyłapania zwierząt w ciągu ... godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego, e-mailem lub faxem. 13) Prowadzenie wykazu zwierząt przebywających w schronisku oraz dokumentacji lekarsko – weterynaryjnej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 14) Znakowanie zwierząt (psów i kotów) pochodzących z terenu Gminy Ostróda znacznikiem elektronicznym. 15) Przekazywanie Zamawiającemu do 10 dnia każdego miesiąca, miesięcznych raportów dotyczących przyjmowanych bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ostróda w danym miesiącu oraz informowanie o zmniejszeniu ilości utrzymywanych bezdomnych zwierząt (adopcje, zwierzęta uśpione, odnalezione przez właściciela) wraz z zestawieniem wszystkich przebywających w schronisku zwierząt z terenu Gminy Ostróda z numerami chipów w celu ich identyfikacji. 16) Aktywne poszukiwanie przez Wykonawcę osób chętnych do adopcji zwierząt bezdomnych poprzez systematyczne zamieszczanie aktualnych i estetycznych zdjęć zwierząt znajdujących się w schronisku wyłapanych z terenu Gminy Ostróda na stronie internetowej schroniska oraz innych portali internetowych. 4.3. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wyłapywania i transportu zwierząt korzystać z urządzeń posiadających stosowne certyfikaty/atesty i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt. 2) Wykonawca winien dysponować co najmniej podstawowym sprzętem do realizacji zamówienia: rękawicami ochronnymi, chwytakiem automatycznym na psy, siatką do wyłapywania zwierząt, klatką do przewozu zwierząt, pętlą do łapania i prowadzenia psów, klatką do transportu małych psów i kotów. 3) Wykonawca winien dysponować środkiem transportu o odpowiedniej powierzchni i kubaturze, przystosowanym do transportu zwierząt. 4) Wykonawca winien dysponować miejscem o określonej powierzchni do przetrzymywania zwierząt w ilości zapewniającej przyjęcie zwierząt zgodnie z ust. 4.2. pkt 2 oraz spełniającym wszelkie standardy budowlane i sanitarno-epidemiologiczne oraz utrzymywanym na bieżąco we właściwym stanie porządkowym i sanitarnym. 5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zezwolenia na prowadzenie schroniska dla bezdomnych zwierząt. 6) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy z firmą na odbiór zwierząt padłych lub poddanych uśpieniu i ponoszenia kosztów z tego tytułu lub posiadania grzebowiska/spalarni zwłok zwierzęcych oraz do udokumentowania w/w warunków. 7) Wykonawca nie będzie pobierał od nowych opiekunów opłaty za przyjęcie psa lub kota. 8) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania drogą mailową do Gminy Ostróda kopii protokołów padnięć, eutanazji zwierząt z dokładnym opisem dot. zgonu zwierzęcia. Protokoły muszą być podpisane przez lekarza weterynarii. Kopie tych dokumentów przesłane będą w terminie 7 dni licząc od dnia śmierci danego zwierzęcia; 9) Zamawiający ma prawo przeprowadzenia kontroli schroniska i przebywających tam zwierząt bez wcześniejszego powiadomienia Wykonawcy – w godzinach pracy schroniska. 10) Wykonawca zobowiązany jest na prośbę Zamawiającego do przygotowania i okazania wszystkich dokumentów dotyczących prowadzenia schroniska w tym protokołów pokontrolnych powiatowego lekarza weterynarii, który sprawuje nadzór nad schroniskiem oraz przygotowania zwierząt i personelu schroniska do identyfikacji zwierząt przebywających w schronisku, które stanowią własność Gminy Ostróda nie później niż w ciągu 7 dni od zgłoszenia prośby. 11) Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia niezbędnych wyjaśnień w czasie i w formie wymaganej przez Zamawiającego. 12) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia ujętych zwłaszcza w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 638); b) ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. 2020 poz. 1421); c) ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 poz. 1439); d) właściwych rozporządzeń oraz innych aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw; e) obowiązującej uchwały Rady Gminy Ostróda w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności na terenie Gminy Ostróda na dany rok. 13) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 14) Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia; 15) Od Wykonawcy wymagane jest spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa. 4.4. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV 2008): KOD CPV 98380000-0 Usługi psiarni KOD CPV 85210000-3 Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych KOD CPV 85200000-1 Usługi weterynaryjne 4.5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.): 1) wymóg dotyczy osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem usługi, czyli tzw. pracowników fizycznych; 2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia; 3) w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego, i/lub b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), i/lub c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, i/lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4) z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności; 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
85210000-3
85200000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: 1) rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy, lecz nie wcześniej niż od dnia 1.01.2021 r. 2) zakończenie: do dnia 31.12.2021r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: posiadają: a) posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), b) uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie gminy Ostróda zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), c) schronisko objęte nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzone do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną i posiadającym weterynaryjny numer identyfikacyjny zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421) oraz rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną na podstawie ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 818).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający stawia minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości: a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują minimum 1 lekarzem weterynarii b) w zakresie potencjału technicznego za spełnienie warunku Zamawiający uzna dysponowanie minimum 1 szt.: - środka transportu dopuszczonym do transportu zwierząt, - specjalistycznym sprzętem do wyłapywania zwierząt tj.: rękawicami ochronnymi, chwytakiem automatycznym na psy, siatką do wyłapywania zwierząt, klatką do przewozu zwierząt, pętlą do łapania i prowadzenia psów, klatką do transportu małych psów i kotów, - urządzenia do odczytywania danych z mikroprocesorów wszczepionych psom w celu identyfikacji adresu ich właścicieli; c) w zakresie zdolności zawodowej za spełnienie warunku Zamawiający uzna jeśli Wykonawca wykaże że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że wykonał co najmniej dwie usługi opieki nad zwierzętami bezdomnymi (psy i koty) o wartości min. – 300 000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny na podstawie wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), opisane w ust. 13.2 pkt 1a SIWZ b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Gminy Ostróda zgodnie z art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r. poz. 1439), opisanych w ust. 13.2 pkt 1b SIWZ c) aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii właściwego miejscowo dla siedziby Wykonawcy o objęciu schroniska nadzorem inspekcji weterynaryjnej, wprowadzeniu do rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną i nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego zgodnie z art. 5 ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2020 r., poz. 1421) oraz rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 25 kwietnia 2018 r. w sprawie rejestru podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną na podstawie przepisów o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2018 r. poz. 818) – w zakresie objętym zamówieniem. opisanych w ust. 13.2 pkt 1c SIWZ. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia posiadającymi uprawnienia opisane w ust. 13.2 pkt 3b SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób, którymi dysponują; - Oświadczenie – według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób wskazanych w Wykazie osób. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia jest Wykaz sprzętu – według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania wskazanym sprzętem. Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie sprzętem opisanym w ust. 13.2 pkt 3c SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz sprzętu, którymi dysponują; c) dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca posiada odpowiednią zdolność zawodową jest Wykaz usług – według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Do wykazu Wykonawca dołączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) należy złożyć jeden dokument; b) pełnomocnictwo (oryginał) osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika dokumentów ogólnie dostępnych; pełnomocnictwo udzielone liderowi w przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum/spółka cywilna). Pełnomocnictwo powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.: 1) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Nr Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Filia Ostróda Nr 71 8300 0009 0000 1930 2000 0020. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Wadium – przetarg „Opieka nad bezdomnymi zwierzętami (psy i koty) z terenu Gminy Ostróda w schronisku dla bezdomnych zwierząt” Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w formie oryginału w odrębnej kopercie. 3) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6) Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
Znaczenie
cena
50,00
czas reakcji
50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) maksymalna nominalna wartość umowy oraz limit określony w § 1 ust. 2 pkt 2 mogą ulec zwiększeniu w przypadku konieczności odłowienia psa stwarzającego zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi, 2) Wykonawca może dokonywać zmiany osoby przewidzianej do realizacji przedmiotu umowy, przedstawionej w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę ww. osóby w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób, b) niewywiązywania się osoby z powierzonych obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji); 3) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, jeżeli uzna, że nie wykonuje ona swoich obowiązków wynikających z umowy; 4) w przypadku zmiany osoby, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w warunkach przetargowych; 5) Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego; 6) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
 

 

Data przekazania do publikacji: 10.12.2020
Osoba przekazująca: Magdalena Wajdyk

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Kamil Klimowski
Zmodyfikował/a: Kamil Klimowski

 

data publikacji: 10.12.2020, ostatnia aktualizacja: 29.12.2020, odsłon: 808


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16215243
odsłon strony

Aktualnie mamy
76 gości