Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy Podinspektora - Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Urzędzie Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda
Wójt Gminy Ostróda informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, została wybrana Pani Magdalena Sikorska zamieszkała w Ostródzie.
Uzasadnienie:
Wybrana osoba spełnia wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Uzyskała najwyższy wynik podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się bardzo dobrą znajomością ustaw:
- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- o przeciwdziałaniu narkomanii,
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
Treść ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze
Wójt Gminy Ostróda
Ul. Jana III Sobieskiego 1
14-100 Ostróda
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Podinspektora -Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w wymiarze czasu pracy ½ etatu.
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe(preferowane kierunki: psychologia, socjologia, pedagogika, pomoc społeczna, resocjalizacja ),
b) znajomość ustawy
- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
- o przeciwdziałaniu narkomanii
- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
e) samodzielność,
f) co najmniej trzyletni staż pracy.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,
b) ukończone kursy specjalistyczne z zakresu profilaktyki i uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
c) odpowiedzialność,
d) dyspozycyjność
3. Zakres zadań na stanowisku:
a)prowadzenie zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii, uchwałą Rady Gminy, zarządzeniami Wójta i regulaminem Urzędu Gminy Ostróda spraw związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów uzależnień,
b) przygotowanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przekładanie Wójtowi i Radzie Gminy:
- projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
- projektu preliminarza wykonania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
- sprawozdania realizacji gminnego programów rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,
c) ogłoszenie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,
d) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,
e) współpraca z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi w celu realizacji zadań wynikających z profilaktyki uzależnień i promowania zdrowego stylu życia.
f) współdziałanie z placówkami służby zdrowia, a w szczególności z lekarzami i terapeutami pracującymi w poradni leczenia uzależnień.
g) współdziałanie z obsługą finansową w zakresie realizacji rozdziału-ochrona zdrowia i przeciwdziałanie alkoholizmowi.
h) branie udziału w naradach i szkoleniach organizowanych przez Pełnomocnika Zarządu Wojewódzkiego,
i) podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
j) wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy Ostróda ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,
k) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji RPA,
l) bieżąca ewaluacja i wprowadzenie lokalnych inicjatyw z dziedziny profilaktyki i RPA,
4.Wymagane dokumenty:
a) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowych przebiegu pracy zawodowej,
b) list motywacyjny,
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) kserokopie świadectw pracy,
e) oryginał kwestionariusza osobowego,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
h) inne dodatkowe dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (pok. 202) lub pocztą na adres Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora – Pełnomocnika Wójta Gminy Ostróda ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień Urzędu Gminy Ostróda w terminie do dnia 22 sierpnia 2011 r. do godz. 1500.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminaostroda.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda w Urzędzie Gminy Ostróda.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458z późn. zm.)”.
Ostróda,10 sierpnia 2011 r.
Wójt Gminy Ostróda
Gustaw Marek Brzezin
Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka
data publikacji: 10.08.2011, ostatnia aktualizacja: 26.08.2011, odsłon: 1 615