Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko pracy Podinspektora - Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w Urzędzie Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda

 

Wójt Gminy Ostróda informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko, została wybrana Pani Magdalena Sikorska zamieszkała w Ostródzie.

 

Uzasadnienie:

 

Wybrana osoba spełnia wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Uzyskała najwyższy wynik podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Wykazała się bardzo dobrą znajomością ustaw:

 

- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

 

- o przeciwdziałaniu narkomanii,

 

- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.

 

 

 

Treść ogłoszenia

 

 

Ogłoszenie o naborze

 

Wójt Gminy Ostróda

Ul. Jana III Sobieskiego 1

14-100 Ostróda

 

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

 

Podinspektora -Pełnomocnika Wójta ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień w wymiarze czasu pracy ½ etatu.

 

1. Wymagania niezbędne:

 

a) wykształcenie wyższe(preferowane kierunki: psychologia, socjologia, pedagogika, pomoc społeczna, resocjalizacja ),

 

b) znajomość ustawy

 

- o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,

 

- o przeciwdziałaniu narkomanii

 

- o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.

 

c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 

d) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

 

e) samodzielność,

 

f) co najmniej trzyletni staż pracy.

 

2. Wymagania dodatkowe:

 

a) umiejętność pracy w zespole, dobra organizacji czasu pracy, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji,

 

b) ukończone kursy specjalistyczne z zakresu profilaktyki i uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie,

 

c) odpowiedzialność,

 

d) dyspozycyjność

 

3. Zakres zadań na stanowisku:

 

a)prowadzenie zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawą o przeciwdziałaniu narkomanii, uchwałą Rady Gminy, zarządzeniami Wójta i regulaminem Urzędu Gminy Ostróda spraw związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów uzależnień,

 

b) przygotowanie wspólnie z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych przekładanie Wójtowi i Radzie Gminy:

 

- projektu gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,

 

- projektu preliminarza wykonania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,

 

- sprawozdania realizacji gminnego programów rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii,

 

c) ogłoszenie i prowadzenie konkursu ofert na wykonanie poszczególnych zadań w ramach gminnego programu,

 

d) bieżąca koordynacja zadań wynikających z gminnego programu,

 

e) współpraca z instytucjami, organizacjami społecznymi, kościołami i związkami wyznaniowymi w celu realizacji zadań wynikających z profilaktyki uzależnień i promowania zdrowego stylu życia.

f) współdziałanie z placówkami służby zdrowia, a w szczególności z lekarzami i terapeutami pracującymi w poradni leczenia uzależnień.

 

g) współdziałanie z obsługą finansową w zakresie realizacji rozdziału-ochrona zdrowia i przeciwdziałanie alkoholizmowi.

 

h) branie udziału w naradach i szkoleniach organizowanych przez Pełnomocnika Zarządu Wojewódzkiego,

 

i) podnoszenie kwalifikacji zawodowych,

 

 j) wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy Ostróda ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych,

 

k) udział w posiedzeniach Gminnej Komisji RPA,

 

l) bieżąca ewaluacja i wprowadzenie lokalnych inicjatyw z dziedziny profilaktyki i RPA,

 

4.Wymagane dokumenty:

 

a) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowych przebiegu pracy zawodowej,

 

b) list motywacyjny,

 

c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/

 

d) kserokopie świadectw pracy,

 

e) oryginał kwestionariusza osobowego,

 

f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

 

g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

 

h) inne dodatkowe dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu (pok. 202) lub pocztą na adres Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora – Pełnomocnika Wójta Gminy Ostróda ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień Urzędu Gminy Ostróda w terminie do dnia 22 sierpnia 2011 r. do godz. 1500.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.gminaostroda.pl/ oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda w Urzędzie Gminy Ostróda.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn.zm.) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458z późn. zm.)”.

 

Ostróda,10 sierpnia 2011 r.

 

Wójt Gminy Ostróda

Gustaw Marek Brzezin

Sporządził/a: Elżbieta Kulesza
Umieścił/a: Iwona Kubaszczyk
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 10.08.2011, ostatnia aktualizacja: 26.08.2011, odsłon: 1 615


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16320693
odsłon strony

Aktualnie mamy
61 gości