26.05.2014 r.
Załącznik Nr 6 do Regulaminu
 
Informacja o wynikach naboru
 
WÓJT GMINY OSTRÓDA
(Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda)
 
informuje, że w wyniku przeprowadzenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze:
 
Podinspektora do spraw zagospodarowania przestrzennego wybrany został kandydat: Pani Kamila Lewandowska zamieszkała w Pietrzwałdzie
 
Uzasadnienie dokonanego wyboru
 
Komisja wyłoniła 5 najlepszych kandydatów z których Wójt wybrał osobę, która w pełni odpowiada wymaganiom określonym w ogłoszeniu o naborze, w tym posiada niezbędne kwalifikacje.
 
Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się wiedzą oraz znajomością przepisów obowiązujących na tym stanowisku.
 
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 
Ostróda, dnia 29 kwietnia 2014 r.
 
WÓJT GMINY OSTRÓDA
(Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1,14-100 Ostróda)
 
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
Podinspektor do spraw zagospodarowania przestrzennego.
 
 
1. Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego,
2/ wykształcenie wyższe o profilu: geodezja, gospodarka przestrzenna, budownictwo, architektura,
3/ posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5/ nieposzlakowana opinia.
 
2. Wymagania dodatkowe:
1/ prawo jazdy kat.B,
2/ znajomość programu ZWCAD,
3/ znajomość systemu EWMAPA i EWOPIS,
4/ znajomość funkcjonowania jednostki systemu terytorialnego,
5/ znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o gospodarce nieruchomościami,
6/ znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
7/ obowiązkowość, staranność i odpowiedzialność za wykonywaną pracę, dobra organizacja pracy,
8/ samodzielność i komunikatywność,
9/ dobry stan zdrowia,
10/ dobra organizacja pracy.
 
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1/ prowadzenie procedury związanej z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji inwestycji celu publicznego.
 
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a/ pełen wymiar czasu pracy,
b/ wynagrodzenie wg. grupy X,
c/ praca w Urzędzie Gminy i na terenie gminy Ostróda,
d/ obsługa programów komputerowych.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wynosił 9,30%.
 
6. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej;
3) dokument poświadczający wykształcenie (w tym kserokopie dyplomu lub zaświadczenia o stanie odbytych studiów);
4) kserokopia dowodu osobistego;
5) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim;
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o niekaralności (braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);
8) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku objętym naborem;
9) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
 
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
 
Dokumenty należy przesłać pocztą w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze- Podinspektor do spraw zagospodarowania przestrzennego” na adres Urzędu Gminy Ostróda (14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1) lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu (I piętro, pokój nr 202), w terminie do dnia 13 maja 2014 r. do godziny 15:30 włącznie. Liczy się data wpływu do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie, nie będą rozpatrywane.
 
8. Informacje dodatkowe:
 
Dokumenty przedłożone w kserokopiach muszą być potwierdzone „za zgodność” przez kandydata, a wszystkie dokumenty i oświadczenia muszą być przez niego podpisane. List motywacyjny oraz CV (curriculum vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.)”.
Postępowanie w sprawie naboru prowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Wójta Gminy Ostróda odrębnym zarządzeniem. W przypadku konieczności przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, uczestnicy dopuszczeni do dalszego etapu otrzymają pisemne lub telefoniczne zawiadomienie o miejscu i terminie spotkania.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru i zaakceptowany przez Wójta, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany będzie przedłożyć w Urzędzie Gminy Ostróda zaświadczenie o niekaralności.
Informacja o wyniku naboru będzie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Ostróda oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.gminaostroda.pl).
 
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
 
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas
 
Data przekazania do publikacji: 29.04.2014r.
Osoba przekazująca: Elżbieta Kulesza

Sporządził/a: Elżbieta Kluesza
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 29.04.2014, ostatnia aktualizacja: 26.05.2014, odsłon: 1 972


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16221554
odsłon strony

Aktualnie mamy
100 gości