Ostróda, 9 grudnia 2015r.
ZP. 271.10.2015
 
Tablica ogłoszeń, strona internetowa  zamawiającego
 
 
Dotyczy „Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny”
 
1. Działając na podstawie art. 92 ust.2   ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r.  poz. 907. ze zm. ) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  na zadanie „Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny” wybrano ofertę nr 4 złożoną przez  Iławskie Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane,  Sp. z o.o. ul. Usługowa 8, 14-200 Iława  za cenę ofertową brutto 222.630,00 . Oferta złożona przez  Iławskie Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Budowlane,  Sp. z o.o. ul. Usługowa 8, 14-200 Iława    uzyskała podczas oceny ofert łącznie 100 punktów (80 pkt. cena + 20pkt. okres gwarancji)  i spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
Ponadto ważne oferty  złożyły firmy:
 
Nr oferty
wykonawca
Cena ofertowa brutto/
Okres gwarancji
Łączna ilość punktów
(kryterium cena+ kryterium okres gwarancji)
  1.  
Roboty Ziemne Mirosław Majka
Ul. Ks. J. Hanowskiego 26/3
11-042 Jonkowo
 
330.569,87zł
60 miesięcy
 
73,87
(53,87+20,00)
  1.  
DGM budowa Sp. z o.o.
ul. Szkolna 7, Tupadły
84-104 Władysławowo
 
 
504.300,00zł
60 miesięcy
 
55,31
(35,31+20,00)
  1.  
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MEL-KAN
Sp. z o.o.
ul. Ossowskiego 26,  86-300 Grudziądz
 
 
288.410,39zł
60 miesięcy
 
81,75
(61,75+20,00)
    5.
DROZD Centrum Techniki
Mgr inż. Adam Nowosad
ul. Dolna 12
82-300 Elbląg
 
429.893,25zł
60 miesięcy
 
61,42
(41,42+20,00)
    6.
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Budownictwa Sp. z o.o., 32-852 Dębno, Dębno 190
Adres do korespondencji
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn
 
264.394,85zł
60 miesięcy
 
87,36
(67,36+20,00)
      7.
Przedsiębiorstwo Konserwacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych ,,PEKUM” Sp. z o.o.
Ul. Lubelska 37
10-408 Olsztyn
 
404.515,33zł
60 miesięcy
 
64,02
(44,02+20,00)
     8.
Przedsiębiorstwo Transportowo Sprzętowe Budownictwa ,,PYZAK”
Anna Pyzak
Ul. Dąbrowskiego 11
11-100 Lidzbark Warmiński
 
349.455,28zł
60 miesięcy
 
70,96
(50,96+20,00)
 
       9.
,,ROLLSTICK-TORUŃ’ sp. z o.o.
Ul. Wschodnia 34
87-100 Toruń
 
257.108,99zł
60 miesięcy
 
89,27
(69,27+20,00)
      10.
Pszczółkowski Sp. z o.o.
Ul. Lubelska 39
10-408 Olsztyn
 
461.272,46zł
60 miesięcy
 
58,61
(38,61+20,00)
 
     11.
Zakład Budownictwa Ogólnego ,,INSTAL” s.c.
Ul. Księżodworska 6
13-200 Działdowo
 
 
267.331,63zł
60 miesięcy
 
86,62
(66,62+20)
     12.
Przedsiębiorstwo Usługowe ,,JANBAR” S.C. Baran Waldemar, Jankowski Mirosław
ul. Olsztyńska 10,
11-100 Lidzbark Warmiński
 
 
326.126,68zł
60 miesięcy
 
74,61
(54,61+20,00)
     13.
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa w Wodę
WODROL-OLSZTYN w Dywitach
Sp. z o.o.
ul. Spółdzielcza 23,11-011 Dywity
 
 
318.694,97zł
60 miesięcy
 
75,88
(55,88+20,00)
     14.
Spółdzielnia Kółek Rolniczych
Ul. Lubawska 25
13-220 Rybno
 
256.063,06zł
60 miesięcy
 
89,55
(69,55+20,00)
     15.
Zakład Usług Melioracyjnych
 i Geodezyjnych Piotr Rojek
ul. Drwęcka 9, 87-400 Golub-Dobrzyń
 
301.350,00zł
60 miesięcy
 
79,10
(59,10+20,00)
    16.
Przedsiębiorstwo Robót Sanitarnych i Wodno-Melioracyjnych ,,EKOMEL” Spółka z o.o.
ul. Kopernika 8a, 14-100 Ostróda
 
 
229.115,43zł
60 miesięcy
 
97,73
(77,73+20,00)
    17.
Roboty Ziemne Wodno-Kanalizacyjne
Marek Sławiński
Ul. Kupnera 69
14-260 Lubawa
 
248.742,04zł
60 miesięcy
 
91,60
(71,60+20,00)
 
Z poważaniem
Wójt Gminy Ostróda
Bogusław Fijas

 

Ostróda, 13 listopada 2015r.
 
 
 
ZP. 271.10.2015
 
Strona internetowa Zamawiającego
 
 
Dotyczy „Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny”
 
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz.907 ze zmianami) Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania.
 
Pytanie 1.
Ile, jakich rodzajów i jakich średnic są studzienki kanalizacyjne ? W przedmiarze w poz. 39 jest mowa o 27 szt. studzienek d=315-425mm, w projekcie – opis techniczny (str. 5, pkt 7.1.) jest mowa o studzienkach d=400mm, natomiast na profilach kanalizacji sanitarnej są studnie TEGRA 425 i inspekcyjne 400.
Odpowiedź: Zaprojektowano 27 studni o średnicy 425mm.
Pytanie 2.
Jakiej średnicy powinien być piaskownik ? W przedmiarze jest on średnicy d=1500mm (poz. 76), natomiast na rys. „Prz” i w projekcie – opis techniczny (pkt 7.4. I pkt 8.3) jest mowa o d=1200mm.
Odpowiedź: Do wyliczeń należy przyjąć piaskownik o średnicy 1200mm.
 
Pytanie 3.
W projekcie budowlano-wykonawczym zapisano, że pompy w przepompowni maja być wyposażone w rozdrabniacz, a w STWiOR zapisano: „Wirniki winny być z wolnym przelotem do przetłaczania silnie zanieczyszczonych zawierających ciała stałe ścieków surowych, a także substancji włóknistych oraz do przetłaczania osadu nadmiernego o zawartości suchej masy do 4%.”
Nie zapisano nigdzie, ile ma być tego wolnego przelotu w pompie?
Proszę o wyjaśnienie powyższej kwestii i podanie rzeczywistych punktów pracy dla pomp.
Odpowiedź: Zaprojektowano dwie pompy z wirnikiem 4.4 kW o parametrach:
Parametry pompy:
Wydajność Q=2.91 l/sek.
Wysokość podnoszenia H=32m H2O
Moc silnika 4.4. kW
Zasilenie gniazda 400V
Rzędna p min przepompowni 112.00m. n.p.m.
Rzędna maksymalna na trasie rurociągu tłocznego od P-1 do odbiornika =114,00, n.p.m.
Obliczenie hydrauliczne pompy.
Wysokość podnoszenia pomp
Hp=Hg+Ht+ Hpom=(mH2O)
Hg= (114.00m-109.32m)+6.91+1.0= 12.59m H2O
Obliczenie hydrauliczne rurociągu tłocznego od P-1 do komory rozprężnej policzona za pomocą programu PAWS i załączono do egzemplarza archiwalnego dokumentacji.
Qp=3.0 l/s L1=1320m i=0.005=Ht 6.91 m H2O
 
Pytanie 4.
W projekcie budowlano-wykonawczym zapisano, że pompy przepompowni mają być wyposażone w rozdrabniacz, a w STWiOR zapisano:,, Wirniki winny być z wolnym przelotem do przetłaczania silnie zanieczyszczonych zawierających ciała stałe ścieków surowych a także substancji włóknistych oraz do przetłaczania osadu nadmiernego o zawartości suchej masy do 4%”. Nie zapisano nigdzie ile ma być tego wolnego przelotu w pompie. Sugerując się średnicą rurociągu tłocznego (PE fi90) zaproponowałbym pompę z wolnym przelotem 80mm, a w przepompowni orurowanie DN 80, a nie DN50 jak wskazane jest na rysunku.
Odpowiedź: jak dla pytania 3.
 
Pytanie 5.
W projekcie budowlano-wykonawczym zapisano, że łapacz piasku zaprojektowano z kręgów betonowych fi 1200 a w przedmiarach w poz. 76 studnia betonowa fi 1500, który zapis należy przyjąć do wyceny.
Odpowiedź: Należy przyjąć piaskownik o średnicy 1200mm.
 
Pytanie 6.
Czy opisany w projekcie budowlanym system monitoringu w technologii GSM/GPRS/EDGE ma stanowić rozbudowę systemu monitoringu funkcjonującego w ZOK Ostróda?
Odpowiedź: Tak.

 

Ostróda: Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny
Numer ogłoszenia: 294466 - 2015; data zamieszczenia: 03.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ostróda , ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 676 07 00, faks 089 676 07 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlano - montażowe na w/w zadaniu w zakresie: - budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej - budowy głównej przepompowni ścieków wraz z monitoringiem. Zakres zgodny z dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 8 do SIWZ), przedmiarami (załącznik nr 9 do SIWZ) i STWiOR (załącznik nr 10 do SIWZ) O ile w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.10-9, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 zł, (słownie: sześć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 1. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Nr Powiślański Bank Spółdzielczy w Kwidzynie Filia Ostróda Nr 71 8300 0009 0000 1930 2000 0020 W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - przetarg - Budowa kanalizacji sanitarnej dla m. Worniny Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie oryginału w odrębnej kopercie. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia wg. metody spełnia,nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, co najmniej jedno zadanie o podobnym charakterze i zakresie robót o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto, Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia,nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie wg. metody spełnia,nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia niżej wymienionych funkcji: Kierownik robót sanitarnych - minimalne wymagania 5 lat stażu pracy zawodowej, w tym min. 2 lata jako kierownik robót sanitarnych Wykształcenie wyższe lub średnie Uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie wg. metody spełnia,nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 400. 000 złotych (słownie :czterysta tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie wg. metody spełnia,nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty Zamawiający uzna roboty budowlane niezbędne dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VII pkt.2 SIWZ. Wykaz powinien być sporządzony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Dowody dotyczące robót wymienionych w ww wykazie, określające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ., 2 Kosztorys ofertowy uproszczony - sporządzony na podstawie przedmiarów załączonych do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach: 1. zmiany terminu: 1) przedłużającej się procedury przetargowej na wybór Wykonawcy wynikającej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego 2) wstrzymaniem robót przez zamawiającego, 3) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 4) działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, 5) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 7) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp., których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2. Inne, w następujących przypadkach: 1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę według postanowień § 13 umowy. 5) Wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające warunki określone w SIWZ, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego; 6) W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego) - zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ostróda, I piętro sekretariat ul. Jana III Sobieskiego 1 14-100 Ostróda.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Dokumentacja
 
Załącznik edytowalny

Sporządził/a: Magdalena Wajdyk
Umieścił/a: Artur Jabłonka
Zmodyfikował/a: Artur Jabłonka

 

data publikacji: 03.11.2015, ostatnia aktualizacja: 09.12.2015, odsłon: 1 390


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16299900
odsłon strony

Aktualnie mamy
78 gości