Uchwała Nr XXVI/180/2016
Rady Gminy Ostróda
z dnia 22 grudnia 2016 r.
 
w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2017 rok
 
Na podstawie § 137 ust. 2 Statutu Gminy Ostróda, stanowiącego załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXXVIII/228/2013 Rady Gminy Ostróda z dnia 27 czerwca 2013r. w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Ostróda (Dz. Urz. Woj. Warmińsko-Mazurskiego z 2013r. , poz. 2417 z późn. zm.) Rada Gminy Ostróda uchwala, co następuje:
 
 § 1. Zatwierdza się plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2017 r., stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
 
 § 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
                                                                                              
Przewodniczący Rady Gminy Ostróda
Janusz Sadowski
 
 Załącznik do Uchwały
Nr XXVI/180/2016
Rady Gminy Ostróda
z dnia 22 grudnia 2016 r.
 
Plan kontroli Komisji Rewizyjnej na 2017 rok
 
 
Lp.
 
Tematyka
 
Termin
 
Sprawozdawcy
i uczestnicy
 
 
1.
 
Sprawozdanie z działalności komisji
za 2016 r.
 
 
styczeń
 
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
 
2.
 
Wyrywkowa kontrola prac remontowo budowlanych zlecanych do realizacji przez Gminę w latach 2016 -2017
 
 
luty
 
Referat IRL
Referat GK
 
3.
Kontrola funkcjonowania OSP na terenie gminy Ostróda.
 
 
marzec
 
Referat GK
 
4.
 
1).Kontrola zimowego utrzymania dróg.
2).Kontrola kosztów poniesionych na używanie samochodów prywatnych do celów służbowych przez pracowników Urzędu Gminy.
 
 
kwiecień
 
Referat IRL
 Referat OSO
 
5.
 
Zaopiniowanie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2016 r. i wystąpienie
z wnioskiem w sprawie absolutorium
 
 
 
maj
 
 
Skarbnik Gminy
 
6.
 
Kontrola zawartych umów z firmami zewnętrznymi w roku 2016-2017
 
 
 
czerwiec
 
Referat IRL
Referat GK
 
7.
 
 
Kontrola szkół pod kątem przygotowania do roku szkolnego.
 
 
wrzesień
 
Referat OKS
 
8.
 
1).Kontrola umów zleceń oraz umów o dzieło
z lat 2016-2017
2).Kontrola projektów realizowanych w ramach współpracy z organizacjami pozarządowymi
 
 
październik
 
Pracownik KADR
 
Referat OKS
 
9.
 
1).Kontrola wydatkowania środków z Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
2).Kontrole umów dzierżawy gruntów i umów najmu lokali komunalnych z lat 2016-2017
 
 
listopad
 
Pełnomocnik Wójta d/s RPU
 
Referat RGP i GK
 
10.
 
Kontrole zlecone przez Radę
 
grudzień
 
 
 
Preliminarz wydatków związanych z przeprowadzeniem kontroli.
Planuje się 10 posiedzeń Komisji w okresie od stycznia do listopada 2017 r. Przewodniczący i członkowie Komisji pobierają zryczałtowane diety miesięczne rekompensujące koszty i utracone dochody w związku z pracą w Radzie Gminy. Wysokość diet: Przewodniczący Komisji - 57 % półtorakrotności kwoty bazowej, Wiceprzewodniczący Komisji Stałych Rady Gminy - 49 % półtorakrotności kwoty bazowej, Członkowie Komisji - 45% półtorakrotności kwoty bazowej.
Planowane są, w ramach prac komisji 4 wyjazdy w teren, których szacowany koszt wyniesie: 4 x 80 km (planowana długość wyjazdu) x 0,8358 (koszt paliwa i amortyzacja 1 km) = ok. 300 złotych.
 
Data przekazania do publikacji: 27.12.2016r.
Osoba przekazująca: Agnieszka Jakubowska
 

Sporządził/a: Agnieszka Jakubowska
Umieścił/a: Beata Milewska-Piotrowska
Zmodyfikował/a: -

 

data publikacji: 27.12.2016, ostatnia aktualizacja: 27.12.2016, odsłon: 976


Od 2003 roku otrzymaliśmy
16220981
odsłon strony

Aktualnie mamy
107 gości